וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולכים לעוד שוויון?

נבחרת יוון וישראל ייפגשו פעם נוספת ביום רביעי ואנחנו מציגים לכם שלושה סוגי הימורים לקראת המפגש המסקרן. להערכתינו זה שוב יסתיים בתיקו

המפגש השני בין יוון לישראל אמור להיות מסקרן לא פחות מהראשון, ולמרות היתרון המשמעותי של יוון, נראה שבכל זאת המשחק הולך להיות פתוח. אחרי ה-1:1 באיצטדיון רמת גן, ישראל מבינה שללא שלוש נקודות יהיה לה קשה מאוד לעלות למונדיאל, ועל כן המשחק הזה מקבל משמעות רבה הרבה יותר. הנה כמה הימורים לקראת המשחק:

משחק מספר 41: יוון - ישראל 1.6, 3.2, 4.2

במשחק הראשון ראינו עד כמה קשה לנבחרת שלנו להתמודד עם המצבים הנייחים ואילו עד כמה יוון משתמשת בשחקנים הגבוהים שלה כדי לייצר מצבים מסוכנים ליד השער. יוון לא רגילה לארח בכריתים, ועם זאת נראה שהנבחרת של אוטו רהאגל מתרגלת היטב ובמהרה למשטח שבו היא משחקת, ועל כן ישראל לא יכולה לבנות על זה. לעומת זאת, במידה ודרור קשטן יבחר לעלות עם הרכב התקפי הדומה לזה שעלה באיצטדיון רמת גן, אין ספק שהנבחרת שלו תוכל לסכן את היוונים. אנחנו הולכים על תיקו נוסף, כפי שהיה במשחק הראשון. ההימור: איקס (3.2)

משחק מספר 43: סה"כ שערים יוון/ ישראל. שתי הנבחרות הן לא יצרניות שערים, בלשון המעטה. ב-2004 יוון זכתה באליפות אירופה למרות שלא הייתה כובשת מצטיינת ואת האליפות היא לקחה קודם כל דרך ההגנה. ישראל כבשה בממוצע 1.8 שערים בכל אחד ממשחקיה ואילו יוון כבשה שני שערים בממוצע. ישראל ספגה 1.2 שערים למשחק ואילו יוון ספגה 0.6 בלבד. גם פה אנחנו מאמינים שהתיקו לא יהיה רב שערים ועשוי להסתיים אפילו ב-1:1. ההימור: איקס (1.8(

משחק מספר 44: גקאס (יוון) - בן סהר (ישראל). גקאס כמובן היה אחראי לשער היתרון של היוונים ברמת גן, אך מעבר לכך גם הנתונים הסטטיסטים יכולים להעיד שמדובר בשחקן שמרבה לכבוש שערים. גקאס כבש שלושה שערים נוספים, הראשון במשחק הראשון של יוון בקמפיין בניצחון 0:3 על לוקסמבורג. שני השערים הנוספים הגיעו במשחק השני של יוון בניצחון 0:2 על לטביה. בן סהר כמובן היה מצוין נגד יוון, אך לא מצא את השער. מעבר לכך סהר כבש את השער השני ב-2:2 נגד שוויץ, שערו היחיד בקמפיין עד כה. אנו מעריכים שגקאס יסיים כשידו על העליונה. ההימור: 1 (2.6)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully