וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רהאגל: "אנחנו חייבים לנצח, ונעשה זאת"

מאמן נבחרת יוון כינס את שחקניו לפני האימון וביקש להימנע מטעויות מול ישראל. בסינאס: "זה משחק חדש, אבל הוכחנו שאנו טובים יותר"

נבחרת יוון המשיכה הערב (שני) בהכנותיה לקראת ההתמודדות מול נבחרת ישראל בכרתים ביום רביעי, כשהקשר גיורגיוס קראגוניס היה היחיד שהתאמן על פי תוכנית אישית ולא עם שאר חבריו. האימון, אגב, היה סגור בפני התקשורת.

המאמן אוטו רהאגל כינס את השחקנים לפני פתיחת האימון וביקש מהם להניע את הכדור בצורה טובה יותר ולהימנע מטעויות, כי רק כך יוכלו לנצח את המשחק. רהאגל אמר לשחקנים: "זה משחק שאנחנו חייבים לקחת, וניקח אותו. נצטרך ללחוץ מהרגע הראשון ולהראות לישראל מי הבוס".

המאמן הגרמני עדיין מתלבט לגבי שיטת המשחק, כשכרגע נראה כי ינטוש את ה-5-3-2 איתו שיחק ברמת גן וישוב לשחק עם רביעייה אחורית ושלושה חלוצים. קוסטאס קצוראניס, שריצה עונש הרחקה במשחק בשבת, יתפוס מחדש את מקומו בהרכב, ככל הנראה על חשבון אלכסנדרוס ציוליס. גם לוקאס וינטרה עשוי לקבל הזדמנות בעמדת המגן הימני במקום יורקאס סייטארידיס, הסובל עדיין מפציעה קלה.

הקפטן אנגלוס בסינאס, שיערוך את הופעתו ה-100 במדי נבחרת יוון (שני רק לשיאן זגוראקיס, עם 120), אמר: "אנחנו בטוחים שהקהל יתמוך בנו, לכן בחרנו לשחק בכרתים. הקשר התייחס גם לצפוי במשחק : "זה משחק חדש, אבל בשבת הוכחנו שאנו טובים יותר. אנחנו חייבים להפגין נחישות, רצינות ועם מאמץ גדול ננצח".

ראש עיריית כרתים, יאניס קוראקיס, יצא בקריאה לאוהדים באי להגיע ולתמוך בנבחרת. 15,000 כרטיסים נמכרו עד עתה, אך היוונים בטוחים כי האיצטדיון יהיה מלא ב-25,000 צופים רועשים. כדי לקדם את המשחק, ביקרו שחקני הנבחרת בבית ספר בעיר , חילקו שם כרטיסים ובהמשך השתתפו באירוע של אחד הספונסרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully