וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרוגבה: "קשה לקבל טרגדיה כזו"

בחוף השנהב מזועזעים מהאסון באיצטדיון באביג'אן, בו נהרגו 22 בני אדם. יא יא טורה: "זה לא המקרה הראשון, ננסה להצליח עבור אלו שנהרגו"

וידאו: רויטרס
עריכה וקריינות: ענת ברק

האסון הגדול שפקד את חוף השנהב אתמול (ראשון) וגבה 22 קורבנות ועוד עשרות פצועים, לא השאיר אף אחד אדיש. אבל דווקא שחקני הנבחרת המשיכו לשחק בזמן ההמולה ביציעים, וחגגו כל אחד מחמשת שעריהם בניצחון על מלאווי (0:5) במסגרת מוקדמות מונדיאל 2010 כאילו לא קרה שום דבר יוצא דופן, וזאת מפני שלא היו מודעים למימדי האסון.

"אני מאוד עצוב ממה שקרה, קשה לקבל זאת", אמר דידייה דרוגבה ל'דיילי מייל' הבריטי. "כדורגל לא חשוב היום, אתה מדבר על מותם של בני אדם. כשדברים כאלו קורים, אתה מבין עד כמה לאנשים כאן אכפת מהמדינה שלהם ומהנבחרת שלהם. שינוחו על משכבם בשלום, זה עצוב".

יא יא טורה, שחקנה של ברצלונה שנעדר מההתמודדות בגלל פציעה, הצטרף גם הוא למנחמים. "זו טרגדיה גדולה ואני רוצה להביע מסר של הזדהות לעם שלי", אמר טורה. "זה קשה לא רק לנו אלא לעולם כולו, מכיוון שזו לא הפעם הראשונה שקורה אסון כזה. דיברתי אתמול עם השחקנים וכולם הגיבו בצורה קשה. עכשיו נצטרך להתקדם ככל שניתן בטורניר הזה, עבור כל אלו שקיפחו חייהם באסון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully