וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: רמת השרון מחכה בגמר

הקבוצה של אוסטפלד גברה בקלות 71:90 על בנות השרון ותצפה לזהות היריבה, לאחר שרמת חן ניצחה 63:71 את רמלה ונשארה בחיים

ליגת העל לנשים ממשיכה להתקרב בצעדי הענק לרגע השיא של העונה. אלקטרה רמת השרון ואליצור רמלה הגיעו שתיהן עם יתרון זהה של 0-2 למשחק השלישי בסדרות חצי הגמר הפלייאוף, אך רק הראשונה השלימה את המלאכה ועלתה לגמר. רמת השרון הביסה בביתה את בנות השרון, 71:90, השלימה סוויפ בסדרה וכעת ממתינה לדעת את זהות המנצחת בחצי הגמר השני, שם השיגה הערב (שני) מכבי רמת חן את ניצחונה הראשון בסדרה, כשגברה 63:71 על אליצור רמלה וצימקה ל-1-2.

אלקטרה רמת השרון - בנות השרון 71:90

בעונה שעברה הפכה בנות השרון פיגור של שני משחקים בסדרה לניצחון גדול 2-3 על מכבי רמת חן. גם הפעם נקלעה הקבוצה של שיקי פלח למצב זהה, אך לא יכלה מול רמת השרון העדיפה שהשלימה סוויפ וסגרה את הסדרה עם ניצחון שלישי והעפילה כפייבוריטית ברורה לגמר.

השחקניות של אורנה אוסטפלד סיימו בצורה נהדרת את הרבע הראשון, עם ריצה של 0-9 ויתרון 10:19 בחלוף עשר דקות. האורחות עוד הצליחו לצמק וירדו בפיגור 34:30 למחצית, אך ברבע השלישי שוב הורגשה העליונות של החמישייה של רמת השרון, במיוחד בריבאונד שם ניצחו 32-53, ויתרון 14 נקודות למעשה חתם את הסיפור כשנותרו עשר דקות לסיום. מכאן השאלה נותרה רק כמה, ורק הורדת הרגל מהגז קבעה את התוצאה על 71:90 לזכות רמת השרון בתום המשחק.

ג'יה פרקינס (21 נקודות ו-11 ריבאונדים) ואבוני הופמן (20 ו-11) שוב הבריקו עבור הקבוצה הביתית, כשטטיאנה טרויאנה מוסיפה 12. 21 נקודות של שארדיי יוסטון לא הספיקו לבנות השרון, שסבלו מיום רע של קלי שומאכר (3 נקודות, 1 מ-7 מהשדה).

מכבי רמת חן - אליצור רמלה 63:71

אחרי שתי הארכות מתישות ודרמטיות במשחק הקודם בין השתיים, בהן הוכיחה רמלה אופי וידעה לחזור מפיגור, הערב קרסה הקבוצה של אלי רבי תחת העייפות המצטברת ונוצחה על ידי מכבי רמת חן. כך עומדת כעת הסדרה במצב של 1-2, כשאת המשחק הבא תארח רמלה.

אחרי רבע אחד צמוד, הגיע בריחה קטנה של רמת חן שירדה למחצית עם יתרון 25:34. ריצה של 0:11 בפתיחת המחצית השנייה העניקה לרמלה יתרון, אך זה לא החזיק מעמד ורמת חן המשיכה להוביל גם בתום הרבע השלישי, 47:52. הסיפור חזר על עצמו גם ברבע האחרון, אז רמלה צימקה לנקודה ושוב רמת חן ברחה ברגע והכריעה את המשחק.

חלוקה נהדרת של חמש שחקניות בדאבל פיגרס היא שהעניקה לרמת חן את הניצחון הראשון שלה בסדרה, כשאיינה ווקר (14 נקודות ו-13 ריבאונדים) ולטויה פרינגל (11 ו-14) היו המצטיינות, בעוד שי דורון תרמה 11 משלה. שרי סאם הובילה את רמלה עם 21, אך קיבלה עזרה רק מאינה גורביץ' הוותיקה (11) ותמרה מור (10 ו-11).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully