וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: שמרו על סיכוי ריאלי

ריאל מדריד חזרה לחיים עם ניצחון 63:71 על אולימפיאקוס, בעוד פנאתינייקוס הביסה באיטליה את סיינה. טאו ניצחה את ברצלונה

סדרות רבע הגמר של היורוליג ממשיכות להתחמם, והערב (שלישי) חתמה קבוצה אחת את הכרטיס שלה לפיינל פור שייערך בברלין, כשצסק"א מוסקבה סגרה סוויפ נאה על פרטיזן בלגרד עם ניצחון 56:67, ו-0:3 בסדרה כולה. טאו ויטוריה שמרה על יתרון הביתיות שלקחה במשחק הראשון מול ברצלונה עם ניצחון ביתי, 62:69. ריאל מדריד ניצלה מהדחה בסטייל עם ניצחון ביתי גדול על אולימפיאקוס 63:71, וצימקה ל-2:1. לעומתה, פנאתינייקוס השיגה ניצחון חוץ ענק על סיינה, 53:72, שהגיש לה יתרון בסדרה.

טאו ויטוריה - ברצלונה 62:69 (1:2 לטאו ויטוריה בסדרה)

הבאסקים לקחו את המשחק הראשון בסדרה ולמעשה העבירו לעצמם את הביתיות, והערב זה השתלם בגדול. טאו התגברה על ההפסד במשחק האחרון ולמדה איך לעצור את הקאטלונים ואת משחק ההתקפה שלהם. טאו מיסמרה את ברצלונה ל-11 נקודות בלבד ברבע הראשון ול-9 בלבד ברבע השני, וכשזה קורה, לקבוצתו של חוויאר פאסקוול לא פשוט לזכות בניצחון. ברצלונה הצליחה לחזור ברבע האחרון עד כדי 3 נקודות, 2 דקות לסיום, אבל ראקוצ'ביץ' סגר את הסיפור מהעונשין ושמר את היתרון אצל טאו.

ראקוצ'ביץ' הוליך את קלעי טאו ויטוריה עם 15 נקודות (למרות 0 מ-5 מחוץ לקשת ו-7 איבודים), טיאגו ספליטר הוסיף 13 ופיט מיקל תרם 11 ו-9 ריבאונדים. לברצלונה היה אך ורק את יאקה לאקוביץ' שסגר משחק טוב עם 20 נקודות, אבל היה היחידי בספרות כפולות, כשרק דייויד אנדרסן מתקרב אליו עם 9.

סיינה - פנאתינייקוס 72:53 (1:2 לפנאתינייקוס בסדרה)

סיינה הגיעה למשחק עם מאזן מרשים מאוד של 14 ניצחונות, אבל כל זה לא הרשים כלל את ז'ליקו אוברדוביץ' וחבורתו, שפשוט פירקה לחתיכות את האיטלקים. סיינה דווקא הוליכה בסיום הרבע הראשון בנקודה, אבל אז הגיע הרבע השני, בו טסו היוונים ל-10:24. האיטלקים עוד ניסו לחזור, אבל פנאתינייקוס המשיכה לטוס, הפעם 11:21 ב-10 הדקות הבאות, וסגרה את המשחק עוד לפני הרבע האחרון.

ואסילי ספאנוליס (6 ריבאונדים) ודרו ניקולס הוליכו את קלעי פנאתינייקוס עם 13 נקודות כל אחד, ניקולה פקוביץ' הוסיף 11 ושארונאס יאסיקביצ'יוס הוסיף 10 נקודות משלו. קלעו לסיינה: טרל מקנטייר עם 13 נקודות, הנרי דומרקאנט סיים עם 12 ורימאס קאוקינס הוסיף 10 משלו למפסידים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

ריאל מדריד - אולימפיאקוס 63:71 (1:2 לאולימפיאקוס בסדרה)

שני המשחקים הראשונים בין שתי הקבוצות העלו את השאלה החשובה: איפה בדיוק ריאל מדריד? קבוצתו של חואן פלסה שלפרקים נראתה כאחת מהמועמדות הודאיות לפיינל פור עמדה בסכנת הדחה כבר הערב אחרי שני הפסדים ביוון, אבל הערב הסדרה הגיעה לספרד. רוצים אינדיקציה? 12:23 לריאל ברבע הראשון, ורק 8 נקודות של היוונים ברבע השני לעומת 14 של המארחים. אולימפיאקוס חטפה על הראש מהמאמן שלה בהפסקה וחזרה בטירוף, כשהיא רצה ל-15:21, ופתיחת רבע אחרון טובה שלה נתנה לה עוד תקווה, אבל ריאל התעוררה, חזרה לעצמה ועם הרוול ובולוק השיבו את קבוצתם לסדרה.

לואיס בולוק הוליך את קלעי ריאל מדריד עם משחק גדול של 22 נקודות וקיבל תרומה נהדרת מפיליפה רייס, בעיקר במחצית הראשונה, שסיים עם 19 נקודות ו-9 ריבאונדים. להם הצטרף גם אלכס מומברו שתרם 9 נקודות ו-5 חטיפות. לאולימפיאקוס היה רק את בורוסיס שקלע בספרות כפולות וסיים עם 17 נקודות ו-10 ריבאונדים. לין גריר וג'וש צ'ילדרס עזרו לו עם 9 כל אחד. ניקולה וויצ'יץ' סיים משחק מינורי עם 2 נקודות, הלפרין לא קלע ב-14 דקות.

פרטיזן בלגרד - צסק"א מוסקבה 67:56 (צסק"א עולה לפיינל פור)

אלופת אירופה כלל לא התקשתה בשני המשחקים הראשונים, אבל פרטיזן קיוותה שכשקבוצתו של אטורה מסינה תפגוש את הקהל הסרבי, שעד כה הוכיח כי הוא מהטובים והגדולים באירופה, המצב יהיה שונה. אז 21 אלף אוהדים שוב מילאו את היציעים והפכו את המשחק לחגיגת כדורסל נהדרת, אבל צסק"א מוסקבה לא נתנה לכל זה להפריע לה. בפתיחה פרטיזן עוד היתה
במשחק, אבל רבע שלישי בו עצרו הרוסים את פרטיזן על 10 נקודות בלבד היווה את נקודת המפנה, ומשם למקומיים כבר לא היה מה לעשות.

ריימונאס שישקאוסקס הוליך את קלעי צסק"א עם 20 נקודות ו-5 ריבאונדים, מתיאס סמודיש סייע לו עם 18 ו-7 ריבאונדים וארזם לורבק תרם 10 נקודות משלו. לפרטיזן בלגרד היה רק איש אחד: נוביצה וליקוביץ', שרשם משחק גדול של 26 נקודות, אבל קיבל סיוע רק ממילנקו טפיץ' שסיים את המשחק עם 8 בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully