וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני על קאפלו: "הוא פשוט מדהים"

אנגליה באופוריה לקראת המשחק מול אוקראינה, ווויין רוני יודע למי מגיעות המחמאות. אואן לא זומן, שבצ'נקו שב למקום בו נהרסה לו הקריירה

אין ספק כי הגעתו של פאביו קאפלו לנבחרת אנגליה עשתה רק טוב לבריטים. הנבחרת האפורה מציגה כדורגל מצוין מאז הגעתו של המאסטרו האיטלקי, והתוצאות בהתאם. אחרי שהביסו את סלובקיה 0:4 במשחק ידידות בשבת, קשה למצוא אנשים פסימיים באנגליה - דבר שכיח בקמפיינים אחרים.

אחד המרוויחים העיקריים מהגעתו של קאפלו הוא וויין רוני. חלוץ מנצ'סטר יונייטד מציג יכולת נפלאה בנבחרת, ובשבת הוא הרשית פעמיים והיה המצטיין של אנגליה בשדה. את הקרדיט, כפי שהבנתם, הוא מפנה הישר למאמנו. "אנחנו מאמינים כי אנחנו מסוגלים לנצח כל משחק, וזה בזכותו", אמר רוני לתקשורת האנגלית. "הוא פשוט מדהים. הוא השיג את הכל במשחק, והוא יודע בדיוק מה הוא רוצה מאיתנו. הניצחון הוא הדבר החשוב ביותר".

"אני עדיין מתרגש בכל פעם שאני עולה לכר הדשא בוומבלי", הוסיף החלוץ והלך קדימה: "לזכות בתואר יהיה מדהים, והגיע הזמן שנעשה כך". לצידו של רוני בחוד מול אוקראינה יפתח, ככל הנראה, פיטר קראוץ', לאור הפציעות של אמיל הסקי וקרלטון קול. קאפלו הפתיע כשהחליט שלא לזמן את מייקל אואן, למרות מכת הפציעות, והתקשורת האנגלית מרגישה כאילו זה עשוי להיות סופו של חלוץ ניוקאסל במדים הלאומיים.

ונחשו מי חוזר לוומבלי?

שבצ'נקו חוזר לאנגליה. ביום רביעי אנגליה תארח את אוקראינה במסגרת בית 6 במוקדמות המונדיאל, ואנדריי שבצ'נקו, אחד הזרים המאכזבים בתולדות הפרמיירליג, שב למקום בו נעצרה לו הקריירה, שלא לומר נהרסה.

אומנם חלוץ מילאן מודה כי "השנתיים שלי בצ'לסי היו קשות", אבל מתעקש: "אנשים שטוענים שהייתי כישלון פשוט טועים. נכון שהתקופה שלי בלונדון הייתה קשה, אבל אתם עוד תראו שאחזור לעצמי במילאן. קודם הייתי צריך לחזור לכושר משחק, ורק בהמשך אחזור לעצמי לחלוטין". מי שמעריך לא רק את היכולת של שבצ'נקו אלא גם את המוטיבציה שלו הוא חברו לשעבר לצ'לסי, ג'ון טרי, שמזהיר את חבריו מהחלוץ המסוכן.

"העובדה שהדברים לא הסתדרו לו בצ'לסי לא אומרת שהוא לא שחקן מצוין", אומר טרי, "יש לו סיומת אדירה, וכל פעם שתשכח אותו, הוא יעקוץ אותך". "נצטרך להקדיש לו תשומת לב מיוחדת", יודע טרי, "הוא נחשב לכוכב באוקראינה, ויודע מה מצפים ממנו במדינה שלו. תהיה לו מוטיבציה כפולה: גם להוכיח לצ'לסי, וגם להוכיח לעצמו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully