וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלייל: "קליבלנד זו קבוצה לאליפות"

אחרי שקיבל מהם 28 הפרש בראש, מאמן דאלאס מפרגן לקליבלנד על שהגיעו ל-60 נצחונות. קיד רוצה לקאבס בעונה הבאה, הסאנס רוצים עזרה

אם אתה אוהד, שחקן או חלק מהצוות המקצועי של קליבלנד, הימים האחרונים בוודאי משיבים לך חיוך גדול. זה לא רק הניצחון המוחץ 74:102 על דאלאס הלילה (בין ראשון לשני), אם כי בהחלט מדובר בהצהרת כוונות נוספת של קבוצה שעם הזמן, כבר לא ממש צריכה כאלה. זה לא רק חמישה שחקנים בדאבל-פיגרס, או 28 אסיסטים על ארבעה איבודים בלבד. לא. ההשפלה שהנחילו הקאבס לדאלאס היתה הניצחון ה-12 ברציפות של הקבוצה הטובה במזרח, שיא מועדון. ואם זה לא מספיק, הרי שקליבלנד היא הקבוצה הראשונה בליגה להגיע לשישים נצחונות העונה.

מאמן המאבריקס, ריק קרלייל, היה אובד עצות, גם במהלך המשחק וגם בסיום. "זו קבוצה לאליפות", החמיא לקאבס, "אתה לא יכול שיהיו לך ירידות מתח נגדם". לברון ג'יימס, שצירף ל-24 נקודותיו גם 12 אסיסטים, לא הרבה במילים: "בסך הכל טיפלנו בעניינים", הוא אמר בסיום, בלשון המעטה.

עוד לפני המשחק, התבטא רכז המאבריקס, ג'ייסון קיד, כי, קצת כמו רוב האנשים בעולם, הוא ישמח לשחק בעונה הבאה לצידו של לברון ג'יימס באוהיו. הרכז האגדי יהיה שחקן חופשי בסיום השנה, וחברותו הטובה עם הסופרסטאר של הקאבס עשויה להטות את הכף לגבי קבוצתו בעונה הבאה. "אוכל לשבת על הספסל ולראות אותו משם, הוא כל כך מוכשר", אמר קיד על ג'יימס, והוסיף: "נראה מה קורה בקיץ ונחליט".

פיניקס צריכה המון עזרה

ואם השבועות האחרונים עושים עם קליבלנד חסד, הרי שבפיניקס לא יכולים לטעון את אותו הדבר. אחרי ההפסד המביך משהו 126:118 לסקרמנטו הלילה, הסאנס נמצאים ארבעה משחקים מהמקום השמיני במערב, שמאוכלס על ידי דאלאס, כשלתום העונה נותרו שמונה משחקים. תיאורטית לפיניקס יש עוד סיכוי. מעשית, קשה לראות את זה קורה - במיוחד איך שהסאנס משחקים ומתבטאים בימים האחרונים.

"בלי לזלזל בסקרמנטו, לא שיחקנו נגד הלייקרס או בוסטון", אמר בסיום סטיב נאש המתוסכל, "פישלנו היום, זה היה מאוד מתסכל". אלווין ג'נטרי, שהחליף את טרי פורטר לפני כחודש ובינתיים לא נראה שהביא שינוי משמעותי בסאנס, הוסיף: "הם פשוט היו יותר טובים, וכעת אנחנו צריכים המון עזרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully