וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרום אמריקה: רק 1:1 לברזיל באקוודור

הסלסאו השיגו את התיקו השישי שלהם ב-11 משחקים במוקדמות המונדיאל הודות ליכולת גדולה של השוער סזאר. צ'ילה ניצחה 1:3 בפרו

ז'וליו סזאר מנע הלילה (שני) מבוכה גדולה מדונגה, כשיכולתו נפלאה בשער הסלסאו מנעה בגופו מנבחרת ברזיל הפסד באקוודור. בסופו של דבר הברזילאים הצליחו לסיים בתיקו 1:1 באטוואלפה (2,800 מטר מעל גובה הים), אך רק לאחר דפיקות לב ארוכות. ז'וליו באפטיסטה (שהחליף את רונאלדיניו המאכזב) כבש את השער לזכות האורחים בדקה ה-74, כשבעיטה מצוינת שלו פגעה בקורה ובשוער האקוודוריאני וחדרה פנימה, אך מחליף אחר, כריסטיאן נובואה, השווה ל-1:1 בדקה ה-89 ועשה סוג של צדק.

זהו התיקו השישי של הנבחרת הברזילאית ב-11 משחקיה במוקדמות דרום אמריקה, וכרגע לרשותה 18 נקודות, חמש פחות מאשר למוליכת הבית, פרגוואי. "ידענו שיהיה קשה הערב", אמר הגיבור סזאר, "השחקנים שלהם לא הפסיקו לרוץ לדקה אחת. אנחנו ניסינו להתגונן, אבל השער שלהם היה עונש ליכולת הלא טובה שלנו".

במשחק נוסף בבית ניצחה צ'ילה 1:3 את פרו במשחק חוץ קשה, בעיקר בזכות יכולת מצוינת של אלקסיס סאנצ'ז, חלוץ אודינזה. צ'ילה עלתה למקום השלישי בבית הדרום אמריקאי, עם הפרש שערים נחות מזה של ארגנטינה.

סאנצ'ז העלה את צ'ילה ליתרון כבר בדקה השנייה, ובדקה ה-32 הוכשל בתוך הרחבה ואיפשר להומברטו סואזו לקבוע 0:2 מהנקודה הלבנה. יוהאן פאנו צימק בדקה ה-34 לפרואנים והחזיר את ההתלהבות לקהל במונומנטל בלימה, אבל שער של מתיאס פרננדז בדקה ה-72 (אחרי בישול נוסף של סאנצ'ז) העניק לשחקניו של מרסלו ביאלסה את הניצחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully