וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השתיקו את הכבשה

מכבי ת"א שוב התקשתה מול הכבשה השחורה שלה, בני השרון, אבל ניצחה 65:77. ארויו קלע 17 לצהובים, טפירו איכזב עם שש נקודות בלבד

מכבי תל אביב ניצחה הערב (שני) את בני השרון 65:77 ביד אליהו והאריכה את רצף ניצחונות הליגה שלה ל-11. הצהובים, שהפסידו לקבוצה מהשרון בארבעת מפגשי הליגה האחרונים בין השתיים, גמגמו בפתיחה לפני שהצליחו לבנות יתרון נוח ברבע השני, אותו כמעט איבדו בדקות האחרונות.

הקבוצה של פיני גרשון המשיכה להיראות לא מחוברת וסבלה מעליות וירידות רבות לאורך המשחק, אבל בני השרון לא ידעה לנצל זאת כדי לגנוב ניצחון בהיכל ולהתקרב למקום שיעניק לה יתרון ביתיות בפלייאוף, בעיקר בגלל משחק מפוזר (21 איבודים) ויום קליעות נורא מחוץ לקשת (1 מ-16 לשלוש).

היתרון של מכבי תל אביב כבר עמד על 16 נקודות ברבע השלישי, לפני שבני השרון חזרה לתמונה עם דקות טובות של ריצ'ארד רובי וקוקי בלצ'ר שקיזזו את הפער לחמש בלבד שש דקות לסיום, אבל החולשה של מאיר טפירו לא איפשרה לה להשלים את המהפך, והצהובים השלימו ניצחון ליגה דחוק שלישי ברציפות. החדשות הטובות בסגנית האלופה הגיעו מכיוונו של יניב גרין, שחזר לפעילות אחרי כמעט חודשיים של היעדרות, ורשם ארבע דקות משחק.

מהלך המשחק

רביב לימונד זכה לפתוח בחמישייה של מכבי תל אביב לצד קרלוס ארויו, מרכוס בראון, עומרי כספי ודיאור פישר. בני השרון עלתה עם מאיר טפירו, אלעד הופמן, קוקי בלצ'ר, איירה ניובל ועוסמאן סיסה. שתי הקבוצות לא נכנסו טוב למשחק, שהתנהל באיטיות בדקות הראשונות. אחרי שהיתרון עבר מצד לצד מספר פעמים העלה ניובל את האורחים ל-6:9, אבל הצהובים התעוררו עם חמש נקודות של בראון שקבע 14:15 למכבי תל אביב בסיום הרבע הראשון.

ברבע השני הקשיחו המקומיים את ההגנה, ובני השרון התקשתה להגיע למצבי זריקה נוחים. מהעבר השני המשיך מרכוס בראון בכושר הקליעה הטוב שלו והקפיץ את היתרון ל-16:25. טפירו המשיך לאבד כדורים בסיטונות, ודי בראון שעלה מהספסל קלע שלשה שהעלתה את מכבי תל אביב ליתרון שיא של 24:38. לאחר מכן הרוחות התלהטו מעט כשצ'ארלס גיינס דחף את שון מונסון ללא תגובת השופטים ויו"ר בני השרון אלדד אקוניס ספג עבירה טכנית לאחר שמחה על השיפוט, ולהפסקה ירדה מכבי תל אביב ביתרון 31:44.

ברבע השלישי שוב שקעו שתי הקבוצות לנמנום שאפיין אותן ברבע הראשון והתקשו לקלוע, ושוב היו אלה הצהובים שהתעשתו ראשונים. ארויו וליאור אליהו הצליחו לחבר כמה סלים שהגדילו את הפער ל-39:55, ובני השרון לא הראתה כל סימן לכך שהיא מתכוונת לחזור למשחק, אבל נפילת מתח של מכבי תל אביב איזנה את המצב ובסיום הרבע הוליכו המקומיים רק 46:57.

המומנטום השלילי של מכבי תל אביב נמשך אל תוך הרבע האחרון, וניובל עזר לאורחים להקטין את הפיגור עד 54:59 שש דקות לסיום, אבל טפירו המשיך להחטיא ולאבד, וארויו ניצל זאת כדי להעלות את הצהובים בחזרה ליתרון בטוח. בלצ'ר קלע את השלשה הראשונה של בני השרון במשחק שתי דקות לסיום, אבל זה היה מעט מדי ומאוחר מדי, והתוצאה הסופית עמדה על 65:77 למכבי תל אביב.

קלעו למכבי תל אביב: קרלוס ארויו 17, מרכוס בראון 15, ליאור אליהו 14, ארון מגי 8, רביב לימונד (7 אסיסטים) ועומרי כספי 6 כל אחד, די בראון 5, דיאור פישר 4 (6 ריבאונדים), דרק שארפ 2, טל בורשטיין, צ'ארלס גיינס ויניב גרין (4 דקות) שיחקו ולא קלעו.

קלעו לבני השרון: ריצ'ארד רובי 13, קוקי בלצ'ר 12 (7 אסיסטים), איירה ניובל 11 (7 ריבאונדים), מאיר טפירו (6 איבודים, 0 אסיסטים), שון ג'יימס (11 ריבאונדים) ושון מונסון 6 כל אחד, ארז כץ 5, אורי יצחקי ועוסמאן סיסה 3 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully