וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעימי: "החזרנו לעצמנו את הביטחון"

29.3.2009 / 22:34

יובל נעימי והפועל ירושלים חגגו על חשבון ראשון לציון. אשכנזי וחיפה חילצו ניצחון מול גבעת שמואל: "אנחנו מתחברים לאט לאט"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

הפועל ירושלים נהנתה הערב (ראשון) מערב רגוע במלחה עם ניצחון ביתי קל 74:96 על מכבי ראשון לציון, ששיפר את מצב הרוח בבירה לקראת השבועות המכריעים של העונה. גיא גודס אמר לאחר המשחק: "עברנו את המשחק בהצלחה. תוך כדי משחק ירדנו בקצב וראשון עשו את הריצה שלהם אבל ברחנו שוב. אנחנו יוצאים למשחק חוץ בשבוע הבא בנהריה ואנו רוצים לנצח שם. נקווה לחלק את הדקות בין כולם. טורין פרנסיס לא מכיר את כולם ואת התרגילים, אבל הוא ראה אותנו מן הצד בשבוע שעבר והוא לומד. צריך לקחת את זה בשלבים".

המצטיין של ירושלים היה יובל נעימי, שצלף 21 נקודות ואמר בסיום: "החזרנו לעצמנו את הביטחון, אני חושב שהוכחנו לעצמנו שאנחנו קבוצה טובה וכיף לראות אותנו. הם שיחקו עם החמישייה השנייה שלהם ואז יכולנו להראות שהספסל שלנו טוב יותר וברחנו. אני משתפר בנושא הפעלת שאר השחקנים ואני מרגיש שגיא סומך עליי. אם האימונים נראים טוב, אז גם במשחק אנחנו יודעים שניראה טוב".

בצד המפסיד היה עופר ברקוביץ', ששחקניו נלחמו אחרי פיגור גדול במחצית הראשונה וחזרו לפיגור של שמונה בלבד ברבע השלישי, אבל לא הצליחו למנוע את התבוסה. "לא היה כוחות בצבע", אמר ברקוביץ' לאחר המשחק. "לירושלים יש מימד יוצא מן הכלל בתחום הזה. היינו רחוקים ממה שרצינו להיות, למרות רבע שלישי טוב. אמרתי שנצטרך לקפוץ על הפרקט ולא עשינו זאת. חייבים לשחק אחרת".

אשכנזי: "אנחנו מתייצבים לאט לאט"

ברוממה הרוחות סערו הרבה יותר, כשמכבי חיפה נאבקה לאורך 40 דקות מול גבעת שמואל העיקשת שמחקה פיגור של 19 נקודות, אבל הצליחה לחלץ בסיום ניצחון דחוק 69:77. אבי אשכנזי אמר: "אנחנו מתייצבים לאט לאט אחרי תקופת ההפסדים וניצחנו משחקים מול קבוצות תחתית שזה ממש לא דבר של מה בכך. כל משחק הוא קשה בליגה הזו". אורן אהרוני, שספג הפסד חמישי ברציפות, אמר: "חזרנו מבור עמוק כמו גדולים, אבל החטאנו 16 זריקות עונשין שזה מביש. לא זרקנו מבחוץ, הגענו לקו והחטאנו בכמויות, זה פשוט הרג אותנו היום".

שמחה נוספת הייתה בגן נר, שם חזרה הפועל גלבוע/גליל לדרך הניצחונות עם 72:84 ביתי על עירוני נהריה המתחדשת. עודד קטש התייחס למצב קבוצתו לאחר הניצחון ואמר: "היה לנו יותר בשר ויותר שחקנים להחליף, וזה עבד לטובתנו בסיום. הם ניצחו אותנו באגרסיביות בחצי הראשון, אבל אחר כך שיחקנו טוב יותר. אנחנו קבוצה עם חסרונות הגנתיים וכדי לכפר על זה אנחנו עושים התאמות שלוקח זמן ללמוד אותם. התחברנו, התפרקנו והתחברנו שוב. בסך הכל אנחנו מגיעים לישורת האחרונה במצב די טוב. אנחנו צריכים לנצל את לוח המשחקים הצפוי לנו בשבועות הקרובים".

יעקב ג'ינו הסביר מה השתבש לקבוצתו: "ניסינו לעמוד בקצב שלהם ולא הצלחנו. הם קלעו באחוזים טובים משלוש והיה צריך לקרות משהו מיוחד בצד השני כדי שננצח. אם לא ננצח עד סוף העונה אז יכול להיות שלא נהיה בין שמונה הראשונות. אנחנו מנסים להאריך את הרוטציה, אבל זה עדיין לא מספיק. אני מחכה לטוב ומקווה לא להגיע לפלייאוף התחתון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully