וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל הצעירה איכזבה עם 1:1 נגד קזחסטן

הנבחרת הצעירה של ישראל שיחזרה את התוצאה של הבוגרת וסיימה בתיקו ביתי מול 10 שחקני קזחסטן. מי אמר שהעתיד טוב יותר?

אחרי הטעם המר שהשאירה הנבחרת של דרור קשטן במשחק עם היוונים (1:1) הגיעה תורה של הנבחרת הצעירה להראות שמץ מיכולתה מול יריבה נחותה ממנה בדמות נבחרת קזחסטן, במשחק הפותח של מוקדמות אליפות אירופה 2011 באיצטדיון קרית אליעזר. הגרלת הפתיחה הנוחה לא נוצלה על ידי השחקנים הישראלים, שאיכזבו מול האורחים והסתפקו בתיקו 1:1.

הקמפיין הקודם של מוטי איוניר וחניכיו הסתיים עם הפסד בפלייאוף לאיטליה החזקה, והפעם עם שבדיה, בולגריה ומונטנגרו בבית מלבד קזחסטן, קיוו במחנה הישראלי להתחיל ברגל ימין ולהמשיך לקראת טורניר מוקדמות שיוביל לעבר דנמרק ב-2011.

מרגע הפתיחה הראו הקזחים כי הם לא מתכוונים להתבטל בפני הנבחרת של איוניר. הזדמנויות קורצות נפלו בשני הצדדים, אך החלוצים לא נראו חדים מספיק והתקשו לכבוש. ההרכב ההתקפי של ישראל, עם ארבעה שחקנים שנמצאים כל הזמן עמוק בחצי המגרש הקזחי, הוכיח את עצמו רק בדקת הסיום של המחצית, כשעידן ורד, הטוב בשורות הנבחרת, בישל שער קל למאור בוזגלו.

מיד לאחר ההפסקה קיבלה ישראל מתנה בדמות הרחקה של המגן הקזחי אובוב בצהוב שני, אבל מכאן דווקא האורחים היו אלה שהקפיצו את רמת משחקם בדרגה אחת לפחות. המשחק התנהל באיזור השער הישראלי, כשמדי פעם בוזגלו וגולסה מנסים להוציא מתפרצות סתמיות. העונש על הרפיון הגיע עם שיוויון מוצדק מרגלי קינטייב, וגם החילופים ההתקפיים שביצע איוניר לא נשאו פרי. קזחסטן התבררה כמוקש לא קטן, אותו התקשתה ישראל לנטרל. לא בדיוק הדרך האופטימלית לפתוח קמפיין.

מהלך המשחק

דקה 6: בוזגלו קיבל כדור בקצה הרחבה הקזחית וסחט הצלה יפה מהשוער האורח.

דקה 19: כדור מקרי שפגע ברגלו של החלוץ שומקוב כמעט הפתיע את הרוש, שזינק והדף לקרן.

דקה 28: בוזגלו הגביה כדור ותמוז נגח החוצה מחמישה מטרים.

דקה 35: דגני עלה לעזרת ההתקפה והגביה כדור מצד ימין, ביטון נגח גבוה מעל השער.

דקה 45: גול! ורד העביר כדור משמאל לבוזגלו במרכז הרחבה, ושחקן מכבי ת"א לא התבלבל והכניע בקלות את השוער הקזחי. 0:1 לישראל

דקה 47: עבירה של אבוב על תמוז הובילה לצהוב שני למגן הקזחי. ישראל ביתרון מספרי.

דקה 63: גול! בעיטה אחת של קזחסטן נעצרה אצל הרוש, אבל קינטייב השתלט על הריבאונד ומצא את הרשת. 1:1

דקה 71: בוזגלו מצא את צ'קול שירה משמאל ונעצר על ידי השוער.

הרכב נבחרת ישראל: אריאל הרוש, אוראל דגני, אושרי רואש, ישראל ראש, רחמים צ'קול, אלמוג כהן, עידן ורד, אייל גולסה (מוחמד גדיר, 80), מאור בוזגלו, דודו ביטון (חן עזריאל, 65), טוטו תמוז.

הרכב נבחרת קזחסטן: אנדריי זפרוצ'נקו, זכאר קרובוב, אלכסיי מקרוב, טלגאט אדיברקוב, קייב אבוב (הורחק, 47), זיאצ'יסלב סרדיקוב, פאבל שבלין, מראט שחמאטוב, סרגיי שאף, רוסלן קינטייב, דימיטרי שומקוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully