וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האדומים ניצחו בדרבי הותיקים התל אביבי לזכרו של קליין

29.3.2009 / 8:44

דרבי ותיקים בין הפועל תל אביב למכבי תל אביב חתם ארוע שארגנה מועצת אבן יהודה לזכרו של רלף קליין ז"ל. הפועל ניצחה בסיום 73:86

ותיקי הפועל תל אביב ומכבי תל אביב נפגשו אתמול (שבת) למשחק הוקרה לזכרו של המאמן האגדי רלף קליין, באולם הכדורסל באבן יהודה. המשחק חתם יום גדוש באירועי כדורסל בהשתתפות מחלקת הנוער של אבן יהודה בה אימן רלף בשנותיו האחרונות.

מכבי "רלף" תל אביב הגיעה למשחק עם המאמן רוני בוסאני ועם הרכב שכלל את ליאור ארדיטי, גלעד כץ, יואב קדמן, משה רייס, ציון קובה, אלון בן זקן ודני גוט, כאשר מוטי דניאל, דורון ג'מצי ואולסי פרי הגיעו פצועים ולא השתתפו. מנגד, בהפועל התייצבו דוד קמינסקי, עופר פליישר, תומר חנוך ונציגי הפועל אוסישקין גידי ויינר יואב בר וגלעד שמחוני, אורי שלף היה עוזר המאמן ויצחק לוי ("שחור") מנהל הקבוצה. דני ברזילי ובועז ינאי האגדי אימנו את הפועל שעלתה למשחק עם גופיות שעליהן מתנוסס בענק השם "אוסישקין".

גלעד שמחוני עם 27 נקודות יחד עם עופר פליישר (25 נקודות, המצטיין במגרש) סחפו את הפועל לניצחון ענק, אולם את ההצגה גנב דוד קמינסקי הבלתי נלאה שחגג לא מזמן 71 חורפים וסיים את המשחק עם 14 נק' (4 מ-6 לשלוש) כולל שתי שלשות במהלך הרבע הרביעי שהבטיחו את הנצחון.

גלעד שמחוני, קפטן הפועל ארומה אוסישקין: "היה ארוע מכובד ומרגש, כיף לנצח את מכבי אבל הניצחון לא היה העיקר הפעם אלא הכבוד לרלף, יפה לראות את כל השחקנים ואת כל הקהל שהגיע במיוחד בשבילו".

  • עוד באותו נושא:
  • רלף קליין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully