וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות מונדיאל: בארגנטינה הכל נשאר במשפחה

מראדונה חגג משחק רשמי ראשון, חתנו אגוארו כבש וארגנטינה מחצה את ונצואלה 0:4. פורלאן ולוגאנו העניקו לאורוגוואי 0:2 על פרגוואי

כמו באירופה, גם בדרום אמריקה משחקים במוקדמות מונדיאל 2010 ובמוקד העניינים עמד משחקו הרשמי הראשון של דייגו ארמנדו מראדונה כמאמן ארגנטינה, נגד ונצואלה. שחקניו של מראדונה לא עשו בושות למאמנם, ומחצו הלילה (בין שבת לראשון) את ונצואלה החלשה 0:4. במשחק שפתח את מחזור המשחקים ה-11 בבית העמוס ניצחה אורוגוואי 0:2 את פרגוואי ותפסה מקום בין ארבע הראשונות, משם עולים אוטומטית למפעל הנבחרות היוקרתי. במשחק נוסף שנערך ניצחה קולומביה את ונצואלה 0:2 והתקרבה לחבורה המובילה בטבלת הבית הדרום אמריקאי.

ארגנטינה - ונצואלה 0:4

כבר מבעיטת הפתיחה היה ברור מה הולך לקרות, ואף אחד בארגנטינה לא חשב על בכורה רשמית שונה למראדונה. הלחץ הרב של המארחים נשא פרי בדקה ה-25 כשלאונל מסי פרץ את מלכודת הנבדל אחרי דאבל פס עם קרלוס טבז וקבע 0:1. 60 אלף אוהדים במונומנטל ריגשו את מראדונה בעידוד שלהם, וארגנטינה המשיכה להחמיץ עד המחצית. אחרי ההפסקה הסכר נפרץ. בדקה ה-46 קרלוס טבז הכפיל את התוצאה, ובדקה ה-52 מקסי רודריגז קבע 0:3 בבעיטת יעף שפגעה ברגל ונצואלית. החגיגה הושלמה בדקה ה-72 כשסרחיו אגוארו, חתנו של מראדונה, השלים סלאלום יפה והכניע את השוער רני וגה.

אז איך מראדונה סיכם את ההופעה? "זה היה משחק מושלם. הבקענו כשהיינו צריכים להבקיע. היה לנו את הכדור כשהיינו צריכים אותו. במלים אחרות, לא היה אצלנו חוסר סדר. היו לנו הרבה שערים על ידי ה'קטנים'. בואו נראה אם כל אלה שרוצים את גדולי הקומה יפסיקו להגיד לי להגביה להם. לא הייתה סיבה כי הקטנים מכניסים את הכדור לשער. בכל מקרה, אני מאוד שמח. אני חושב שהכל התחבר כי הם ידעו שהם במשבר ואני זוקף את זה לזכות השחקנים. אני רק באתי לתרום מהניסיון שלי, הניסיון הארוך שהיה לי, לטוב ולרע אני תמיד אומר, ושמתי את זה לרשותם".

אורוגוואי - פרגוואי 0:2

הנבחרת המארחת ניצלה את הביתיות הכל כך מפורסמת של הנבחרות הדרום אמריקאיות ועלתה ל-0:1 אחרי 29 דקות משער של דייגו פורלאן, אחרי מבצע קבוצתי יפה. בלפ פנרבחצ'ה, דייגו לוגאנו, הכפיל את התוצאה ולמעשה חתם אותה בדקה ה-57.

לפרגוואי, שמוליכה את הבית בגאון, היה זה הפסד שני מאז פתיחת הקמפיין, אבל היא עדיין בראשות הבית. אורוגוואי חלפה על פני צ'ילה, אך זו תוכל לעבור אותה אחרי שתשחק נגד פרו בלילה שבין ראשון לשני. השתיים יפגשו למשחק חשוב בסנטיאגו בלילה שבין רביעי לחמישי.

קולומביה - בוליביה 0:2

המארחים השאירו לעצמם סיכוי להמשך הדרך עם ניצחון על אחת הנבחרות היותר חלשות בדרום אמריקה. הכל עבר במגרש דרך מקנלי טורס, שגם כבש את הראשון לזכות קולומביה בדקה ה-26 ממסירה של ולדימיר מרין, ושבר בצורת ארוכה של תשעה חודשים ללא שער קולומביאני במשחק רשמי. שער נגיחה של המחליף ווסון רנטרייה בדקה ה-88 קבע את תוצאת המשחק והבטיח 3 נקודות למארחים. הניצחון העלה את קולומביה, שהמונדיאל האחרון בו השתתפה היה ב-1998, למקום השישי בבית.

עדכון ראשון: 01:07, 29/03/09
עדכון אחרון: 07:08, 29/03/09

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully