וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדביק אותם בסלמונלה

22 נקודות כולל שלוש שלשות קריטיות של ג'ון סלמונס העניקו לשיקגו ניצחון חשוב 106:112 על אינדיאנה. בן גורדון הוסיף 25 לשוורים הלוהטים

אל המשחק מול אינדיאנה שיקגו הגיעה בפורמה מצוינת: עם ארבעה נצחונות רצופים, הבולס ניצבו במקום השביעי במזרח, במרחק שניים וחצי משחקים מפילדלפיה, ותקוות גדולות. הרבע הראשון לא ממש המשיך את הקו המדובר, כשהפייסרס סיימו את 12 הדקות הראשונות ביתרון מבטיח, 21:35. הבולס חזרו לעניינים הודות ליכולת טובה של ג'ון סלמונס, שמצוי בכושר מצוין, ובן גורדון, ולחדרי ההלבשה ירדו בפיגור 48:44.

ברבע השלישי עלתה שיקגו ליתרון, ולמרות שפתחה פער בן עשר נקודות ברבע האחרון, היא ראתה אותו נסגר. שלשה של ברנדון ראש העלתה את הפייסרס ליתרון 99:102, שלוש דקות לסיום, אלא שבשלב הזה נכנס לעניינים ג'ון סלמונס. הגארד, שהגיע בטרייד מסקרנטו במהלך העונה, תפר שלוש שלשות רצופות כדי להחזיר לבולס את היתרון, ולהבטיח את הניצחון, 106:112 חשוב לשיקגו בסיום.

סלמונס סיים עם 22 בסך הכל, בעוד גורדון הוביל את השוורים עם 25. טיירוס תומאס נתן משחק מצוין שכלל 18 נקודות, 8 ריבאונדים, ו-7 חסימות, אחת מהן ברגע מכריע במשחק. מהעבר השני, 32 של דני גריינג'ר ושיא קריירה של 29 מצד ברנדון ראש לא הספיקו לפייסרס המאכזבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully