וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשטן: "המאבק יהיה עד הסוף"

מאמן הנבחרת לא התייאש מהנקודה הביתית נגד יוון והחמיא לשחקנים. בניון, שהוחלף בגלל הפציעה: "אעשה הכל כדי לשחק בכרתים"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

בנבחרת ישראל נרשמה היום (שבת) תחושה של אכזבה מהולה באופטימיות אחרי התיקו נגד יוון. מצד אחד הנבחרת הציגה יכולת טובה וחזרה מפיגור, אבל מצד שני איבדה שתי נקודות יקרות אחרי 1:1 ביתי, בלבד אפשר לומר.

בסיום המשחק נכנסו דרור קשטן ועוזרו, משה סיני, לחדר ההלבשה, עודדו את השחקנים ואמרו להם: "זאת רק המחצית הראשונה של המפגש נגד יוון. עוד קצת מאמץ - הכל אפשרי". הקפטן, יוסי בניון, אמר לחברי בחדר ההלבשהו דברים דומים: "אני מקווה שנמשיך ככה. הייתה לנו מחצית שניה מצוינת ואפשר לעשות את זה".

מי שסחט את מירב המחמאות בסיום היה בן סהר, לו אמרו חבריו לנבחרת: "היית הכי טוב על המגרש, תמשיך ככה". סהר, אגב, זכה למחיאות כפיים כשנכנס לחדר ההלבשה. החלוץ הישראלי סחט גם מחמאות מהיוונים וגאורגיוס סמאראס סיפר שהם הופתעו מהיכולת שלו. על ברק יצחקי דווקא נמתחה ביקורת ושחקן בנבחרת התייחס להחמצה שלו: "הוא קיבל כדור ענק, אבל מה לעשות - השוער סגר לו את השער".

יוסי בניון, שהוחלף על ידי בירם כיאל בדקה ה-77, סובל ממתיחה בשריר התאומים. יחד עם זאת, בצוות הרפואי של הנבחרת קיימת הערכה שניתן יהיה להכשיר אותו למשחק בכרתים ביום רביעי והקפטן עצמו אמר היום: "ברגע שעליתי למגרש הרגשתי 100 אחוז והרגשתי שאני יכול לתרום לנבחרת. בפציעה שריר התאומים נתפס והחלטתי לצאת. אעשה הכל כדי לשחק ביום רביעי".

אפרופו החילוף של בניון, אחרי שבירם כיאל נכנס במקומו ניגש טל בן חיים לעוזר המאמן משה סיני, ביקש ממנו לערוך חילוף התקפי יותר ושאל מדוע לא היה זה גילי ורמוט שנכנס כמחליף. גם אחרי המשחק אמר הבלם לסובבים אותו שלדעתו היה צריך להיערך חילוף התקפי יותר. בנבחרת הסבירו הערב כי החילוף נבע מהעובדה שמאמן יוון הכניס את גאורגיוס סמאראס ובצוות המקצועי העדיפו לעבות את הקישור.

מנהל הנבחרת, ישראל סטוצ'ינסקי, הודיע לשחקנים כי מחר יתקיים אימון אחר הצהריים וביום שני יתקיים אימון בוקר וכל זאת לפני יציאתם למשחק החוץ. דבר ממנו היו בכל זאת מרוצים הערב במחנה הישראלי היא העובדה לפיה טל בן חיים, דקל קינן, דדי בן דיין ועומר גולן לא ספגו כרטיסים צהובים, מה שאומר שהם יוכלו לשחק בכרתים.

בנבחרת קיבלו החלטה כי כל 24 שחקני הסגל ייצאו ליוון. הסיבה לכך נעוצה בעובדה שמדובר במטוס שחכרה הנבחרת ובמחנה הסבירו כי בגלל שהעלויות זהות בכל מקרה, הצוות המקצועי מעדיף לא להסתכן ולהוציא את כל השחקנים.

בניון: "בטוח שאפשר לשחק שם"

מאמן הנבחרת, דרור קשטן, מצא את נקודות האור בסיום המשחק: "אפשר לחלק את המשחק לשני חלקים: המחצית הראשונה היתה בשליטה יוונית, והשניה בשליטתנו וגם הגענו למספר מצבי הבקעה. ידענו שהחוזק של היוונים הוא במצבים הנייחים וכל מצב נייח היווה סכנה, וגם בסוף, כתוצאה מזה הם הגיעו למצב של הבקעת שער וזה המצב היחיד שהיה להם".


"ראיתם מראש שהם באו להאט את הקצב, ואנחנו משום מה במחצית הראשונה לא נכנסנו היטב למשחק. במחצית השניה פני הדברים היו שונים לחלוטין, ואז נבחרת ישראל התחילה לשחק כדורגל, הבקיעה את השוויון וייצרה עוד מצבי הבקעה", הוסיף המאמן, "בכדורגל הדברים מתפתחים, יש עוד משחק ביוון ואנחנו רואים שהיום שלוש הנבחרות במצב כמעט זהה - שוויץ עם 10 נקודות, יוון עם 10 ואנחנו עם 9. המאבק יהיה עד הסוף".

קשטן אף התייחס לקפטן שלו, יוסי בניון, ולאופי של שאר שחקני הנבחרת: "נכון שספגנו את השער בדקה לא נוחה, אבל אני שמח שהבחורים גילו נחישות גדולה מאוד במחצית השניה וחזרו למשחק בצורה יפה מאוד. זה מאפיין חשוב מאוד. אני לא חושב שמשהו הגביל את בניון. היתה לו התכווצות שרירים לקראת הסוף, זה יכול לקרות".

קפטן הנבחרת, יוסי בניון, שעלה בסופו של דבר לשחק למרות הפציעה והציג יכולת בינונית, אמר: "ברור שרצינו לנצח לפני המשחק, אבל כמו שהוא התפתח, הייתי חותם על תיקו במחצית. לא נראינו טוב במחצית הראשונה, אבל חזרנו די טוב למשחק.

"אנחנו מאוכזבים, כי אנחנו רוצים לנצח את כל המשחקים בבית, תיקו הוא לא מספיק טוב. ההרגשה לא רעה, יהיה משחק קשה אבל ניקח את הדברים החיוביים. שם יהיה עליהם יותר לחץ. אני בטוח במיליון אחוז שאפשר לנצח שם".

אוואט: "טעם חמוץ-מתוק"

שוער הנבחרת, דודו אוואט, שהציג משחק מהוסס מאוד, דיבר על השער הראשון: "כולם יצאו לאופסייד, והחלוץ שלהם ידע לקרוא את זה. בחצי הראשון לא היינו ברמה שלנו, אבל בחצי השני היינו הרבה יותר טובים ויכולנו לנצח. ארבע נקודות יהיו הישג טוב, אנחנו מסוגלים לעשות את זה. היה הרבה לחץ לפני המשחק, אנחנו יוצאים עם טעם חמוץ-מתוק".

בן סהר, נקודת האור העיקרית של הנבחרת, חש פספוס קל. "אני מרגיש טוב אבל זו נבחרת, לא שחקן אחד. במחצית הראשונה לא שיחקנו הכי טוב שאנחנו יכולים. זה מין פספוס קטן, כי זה בבית מול הקהל, אבל אנחנו יכולים לעשות את זה ביום רביעי", אמר החלוץ הנפלא. "אני לא אוהב מסרים - מי שראה אותי יודע שאני מתאים ליכולת הזאת. בגלל זה אני משחק בליגה ההולנדית. אולי לא הכי מסקרים אותי, אבל אני עושה את העבודה שלי ואני שמח".

"חבל שלא הכרענו את המשחק, וזה גם היה אפשרי, אבל זה יכול היה ליפול גם לצד השני", אמר אליניב ברדה שהוחלף בדקה ה-61, " ההרגשה היא קצת של פספוס, אבל אנחנו שמחים שלא הפסדנו והדברים עדיין בידיים שלנו". החלוץ התייחס למשחק הבא נגד היוונים, ביום רביעי: "אנחנו הולכים לכרתים לנצח. ברור ששם יהיה סיפור אחר, שם הם ישחקו הרבה יותר מהיר, ויהיה משחק יותר קשה".

גל אלברמן: "לא יודע אם זה פספוס, כשאתה משחק מול יריב לא קל. התוצאה משקפת. נצטרך להתכונן ליום רביעי, להגיע בשיא הריכוז ולהיצמד לתכנית המשחק שלנו. צריכים לנצח, כי אין ברירה אחרת". באשר לחברו, בן סהר, שהצטיין, אמר הקשר: "הוא נתן משחק פנטסטי, אני מקווה שהוא יתן משחק זהה גם ברביעי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully