וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איוניר חושב התקפה לקראת קזחסטן

28.3.2009 / 22:06

מאמן הנבחרת הצעירה צפוי לעלות במערך שיכלול את גולסה, בוזגלו, דודו ביטון ותמוז במשחק הראשון בקמפיין מוקדמות יורו 2011

הנבחרת הצעירה של מוטי איוניר, שנמצאת במחנה אימונים סגור בחיפה, סיימה הערב (שבת) את הכנותיה לקראת המשחק מחר (ראשון, 18:00, קרית אליעזר) מול נבחרת קזחסטן במסגרת המשחק הראשון של קמפיין מוקדמות יורו 2011. לפנות ערב ערכה הנבחרת את האימון המסכם, ממנו נעדר חלוץ מכבי פתח תקוה טל בן חיים, שנטל חלק במשחק קבוצתו בבוקר בגביע מול הפועל רמת גן. בן חיים אף הבקיע שער וקבוצתו ניצחה 1:2.

על פי האימון המסכם מסתמן כי איוניר צפוי לפתוח בהרכב התקפי, שיכלול בחוליה הקדמית את מאור בוזגלו, דודו ביטון וטוטו תמוז, שנראה חד מאוד בכל אימוני המחנה. "האווירה מצוינת, עשינו הכנה טובה. אנחנו דרוכים ומוכנים לקראת המשימה", אמר אחד השחקנים בנבחרת, "כל תוצאה מלבד ניצחון תהיה אכזבה בשבילנו, בבית צריכים לקחת שלוש נקודות".

הבלם דין מורי, שלא התלבש בסגל הנבחרת הבוגרת, לא צורף בשלב זה לסגל הצעירה ונכון לכרגע הוא לא יטול חלק במשחק. ככל הנראה מתוכנן מורי לצאת עם סגל הבוגרת לכרתים ובהתאם לסיכום בין איוניר וקשטן, יישאר מורי גם בימים הקרובים בסגל הבוגרת.

הרכב משוער: אריאל הרוש; אוראל דגני, אשרי רואש, ישראל ראש, רחמים צ'קול; אלמוג כהן, עידן ורד, אייל גולסה, מאור בוזגלו; דודו ביטון, טוטו תמוז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully