וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסיה: יפן וצפון קוריאה בכיוון הנכון

ארבעה ימים לפני הדרבי עם דרום קוריאה, צפון קוריאה גברה על איחוד האמירויות 0:2, והיא עם רגל וחצי בדרום אפריקה. יפן ניצחה את בחריין 0:1

בזמן שכל העיניים נשואות ליבשת הישנה, שתשחק הערב (שבת) מחזור מלא במוקדמות מונדיאל, התבהרה גם תמונת העליה ביבשת אסיה לקראת 2010. את ההצגה הגדולה ביותר של היום נתנה נבחרת אוזבקיסטן, שהביסה את קטאר 0:4 הודות לשלושער של פרהוד טג'ייב. נצחונם הראשון של האוזבקים העלה אותם למקום השלישי בבית 1, ממנו מעפילים לפלייאוף.

הנבחרת שניצבת בראש הבית היא יפן, שגברה 0:1 דחוק על בחריין. שער של שונסוקה נקאמורה מבעיטה חופשית בדקה ה-47 קבע את תוצאת המשחק, והודות לשלוש הנקודות היפנים עולים זמנים למקום הראשון, כשהם מדלגים על אוסטרליה, לה משחק חסר.

מי שכבר דומה שנמצאת עם רגל וחצי בדרום אפריקה היא צפון קוריאה, כשהשיגה ניצחון 0:2 חשוב וקליל על איחוד האמירויות במשחק חד צדדי לחלוטין. פאק נאם צ'ול העלה את הקוריאנים ליתרון 0:1 בדקה ה-51, בעוד מון איל גוק קבע את תוצאת המשחק בתוספת הזמן.

במשחק הנוסף בבית 2, השיגה ערב הסעודית ניצחון חשוב 1:2 על איראן. אחרי מחצית מאופסת, מאסוד שוג'אי, שחקנה של אוסאסונה, העלה את האיראנים ליתרון 0:1 בדקה ה-57. נאיף חזאזי איזן את התוצאה בדקה ה-78, ואת שער הניצחון הבקיע אוסאמה אל-הארבי ארבע דקות לסיום. ערב הסעודית חולפת על פני איראן הודות לניצחון, ועולה למקום השלישי בבית.

במקביל, השיגה היריבה הגדולה, דרום קוריאה, ניצחון 1:2 נאה על עיראק במשחק ידידות, כהכנה למשחק המרתק עם צפון קוריאה ביום רביעי הקרוב. דווקא העיראקים עלו ליתרון, הודות לשער עצמי של וואנג ג'ה וון בדקה ה-53, אלא שקים צ'י וו איזן את התוצאה ל-1:1 דקה מאוחר יותר. את הניצחון הקוריאני נתן לי קון או, בפנדל בדקה ה-74.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully