וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה מוכנה לאוקראינה

מחצית שניה נהדרת של החבורה של פאביו קאפלו סידרה לאנגלים 0:4 גדול על סלובקיה במשחק ידידות. רוני כבש פעמיים, בקהאם שבר שיא הופעות

בזמן שרוב נבחרות אירופה התגוששו ביניהן במסגרת מוקדמות מונדיאל 2010 בדרום אפריקה, והיו שרויות במתח ולחץ רב, נבחרת אנגליה התאמנה, לקראת הלחץ שהיא בוודאי עשויה לחוות ביום רביעי נגד אוקראינה. החבורה של פאביו קאפלו אירחה בוומבלי את נבחרת סלובקיה למשחק ידידות, וסטיבן ג'רארד, שצוין על ידי מאמנו כשחקן הטוב בעולם, פתח בקישור, כשוויין רוני ואמיל הסקי הרכיבו את החוד האנגלי.

כבר בדקה השביעית האנגלים עלו על לוח התוצאות, כשחילופי מסירות של ג'רארד ורוני הסתיימו אצל אמיל הסקי, שהבקיע את השער הראשון שלו במדי הנבחרת מזה שש שנים כדי לעלות את המארחים ל-0:1. לרוע מזלו, הסקי נפצע והוחלף מספר דקות לאחר מכן על ידי קרלטון קול, שבעצמו נפצע לקראת סיום המחצית והוחלף על ידי פיטר קראוץ'. וגם זה לא נגמר כאן. החלוץ הגבוה המשיך את המסורת הקצרה, ונפצע גם הוא בדקה ה-74. עד אז, ולמרות פציעות החלוצים, אנגליה המשיכה להרשים.

בדקה ה-69 דייויד בקהאם, שעלה כמחליף ושבר את שיא ההופעות לשחקן שדה אנגלי בכל הזמנים, שלח כדור נהדר לרחבה אותו סיים וויין רוני ברשת כדי לקבוע 0:2. בדקה ה-82 נקודת ציון נוספת, כשפרנק למפארד כבש מזווית קשה את השלישי, בשער ה-500 של נבחרת אנגליה בוומבלי. את המילה האחרונה אמר וויין רוני, כשניצל בישול של למפארד בתוספת הזמן כדי לקבוע את תוצאת המשחק. מחצית שניה נהדרת לחבורה של קאפלו, ו-0:4 שמכניס הרבה ביטחון לקראת אוקראינה ביום רביעי.

* במשחק ידידות נוסף גברה דרום אפריקה, מארחת מונדיאל 2010, על נורבגיה בתוצאה 1:2. ברנארד פארקר העלה את הבפאנה-בפאנה ליתרון בדקה השביעית, מורטן גמסט פדרסן השווה בדקה ה-26, אבל המחליף טשאבללה כבש את שער הניצחון בתוך תוספת הזמן. פיטר מסיללה, שחקן מכבי חיפה, רשם 81 דקות במדי המארחים, במשחק השנתי לכבוד נלסון מנדלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully