וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש באטון

נהג בראון GP, ג'נסון באטון, הפתיע את כולם ויזנק ראשון במירוץ הפותח של השנה במלבורן. המילטון סבל מתקלה ויזנק מה-15, מאסה שביעי

לואיס המילטון? מקלארן? פרארי? ג'נסון באטון היה הטוב מכולם, ובמירוץ הפורמולה 1 הפותח של השנה במלבורן, יזנק ראשון נהגה הבריטי של קבוצת בראון GP, ג'נסון באטון, שסיים בזמן של 1:26.202 דקות. זו הפעם הראשונה בה באטון מזנק ראשון מאז 2006, אז נהג עבור הונדה. המסלול באוסטרליה הוסיף עוד קצת פלפל למירוץ, כשזו תהיה הפעם הראשונה מזה 38 מירוצים, שבו לא פרארי או מקלרן ניצבות בראש. יש למה לחכות.

כדי להוסיף לדרמה, אלוף העולם לואיס המילטון דורג רק במקום ה-15 בתום מקצה הדירוג, וזאת משום תקלה בגיר של מכונית מקלארן. "לא יכולתי להמשיך", אמר בסיום, "אני בטוח שהצוות המכני יתקן את התקלה עד למירוץ". חברו לקבוצה, הייקי קובאליינן סיים רק במקום ה-14. אלוף 2007 קימי רייקונן, מקבוצת פרארי, סיים רק תשיעי במקצה הדירוג וחברו הברזילאי פיליפה מאסה יזנק מהמקום השביעי.

"חצי השנה האחרונה הייתה קשה לנו", אמר באטון במסיבת העיתונאים, "להגיע מעתיד שחור לפול פוזישן זה מדהים. זה המקום בו אנו צריכים להיות אחרי כל הזמנים הקשים שעברנו". כשבאטון מדבר ברבים הוא כולל גם את חברו לקבוצה רובנס באריקלו שסיים שני בזמן של 1:26.505 דקות. סבסטיאן וטל מקבוצת רד בול - רנו סיים שלישי, ורוברט קוביצה מקבוצת BNW סיים רביעי. את החמישייה הראשונה סוגר ניקו רוזנברג מקבוצת טויוטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully