וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישלים דאבל?

בני השרון כבר ניצחה פעם אחת את מכבי ת"א העונה וביום שני היא מקבלת הזדמנות לעשות זאת שוב ביד אליהו. והנה יתר המלצות למשחקי המחזור

טופס הווינר של ימים ראשון ושני גדוש במשחקי כדורסל וזו הזדמנות מצוינת לתת זרקור על הליגה המקומית שלנו על ששת משחקי הליגה, רגע לפני שנפתחים משחקי הפלייאוף. אגב, שימו לב שבכל המשחקים הווינר נותן לקבוצות החוץ יתרון, בשלושה מקרים אפילו מדובר ביתרון של למעלה מעשר נקודות. הנה ההמלצות שלנו:

משחק מספר 27: מכבי חיפה - גבעת שמואל (9+). חיפה עושה רושם התגברה מעט על המשבר הקטן שפקד אותה אחרי ששבה לנצח והתגברה במחזור האחרון על עירוני קרית אתא. גבעת שמואל, לעומת זאת, בצרות אחרי ארבעה הפסדים ברצף ונראה שלא ברוממה היא תעצור את המפלה. אנחנו הולכים על ניצחון של חיפה, אך לא בהפרש גבוה. ההימור: 2 (1.8)

משחק מספר 30: הפועל גלבוע/גליל - עירוני נהריה (6+). עודד קטש וגלבוע/גליל סבלו לא מעט מחוסר מזל לצד טעות שיפוט קריטית במחזור האחרון נגד הפועל ירושלים, אך כדי להימנע מהידרדרות נוספת הם חייבים ניצחון ביתי על עירוני נהריה, שהפסידה במחזור האחרון אחרי שני הניצחונות הרצופים. נראה שלנהריה יהיו תשובות נגד גלבוע/גליל. ההימור: 2 (1.8)

משחק מספר 35: עירוני רמת גן - עירוני אשקלון (5+). אין ספק שרמת גן זו הקבוצה המפתיעה ביותר של העונה, וגם המאמן שלה, עמיר עוזי, הוא ללא ספק המאמן המפתיע של העונה. אחרי הניצחון על גבעת שמואל רמת גן תנסה להימנע מלסיים במקום השמיני בליגה ולשם כך היא חייבת ניצחון בזיסמן על אשקלון, שהפתיעה במחזור האחרון את בני השרון, אך תחזור להפסיד. ההימור: 1 (1.8)

משחק מספר 38: הפועל חולון - עירוני קרית אתא (12). מי היה מאמין שחולון תתברג בין ארבע הראשונות ארבעה מחזורים לסיום העונה הסדירה? שחקניו של דני פרנקו מציגים כדורסל מעולה במשחקים שלהם ובמחזור האחרון השלימו ארבעה משחקים רצופים עם ניצחון, הפעם על נהריה. קרית אתא כבר לא נחשבת לנמושה בליגה, אך הפעם תיאלץ לסיים עם הפסד באולם הפחים. ההימור: 1 (1.8)

משחק מספר 41: הפועל ירושלים - מכבי ראשון לציון (10+). ירושלים רוצה להימנע מטעויות ותנסה לפחות לסיים את הליגה הסדירה במקום השני. שחקניו של גיא גודס התגברו במחזור האחרון על הפועל גלבוע/גליל וכעת מצפה להם משוכה קשה נוספת בדמות קבוצתו של עופר ברקוביץ', שהביא רוח חדשה ואף כמעט וניצח את מכבי תל אביב. להערכנו ירושלים עדיין לא התגברה על המשבר ותיקלע למשחק צמוד. ההימור: 2 (1.8)

משחק מספר 66: מכבי תל אביב - בני השרון (13+). שחקניו של פיני גרשון עדיין משחקים בהילוך ראשון בליגה הסדירה ובמחזור האחרון הם כאמור ניצחו את ראשון לציון במשחק צמוד. בני השרון דווקא רגילה לתת פייט נגד הקבוצות הגדולות ולהפתיע. כידוע, אחד משני ההפסדים של הצהובים העונה היה נגד בני השרון, שתיתן גם הפעם פייט, אך תפסיד במשחק צמוד נוסף. ההימור: 2 (1.8)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully