וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוויץ גברה 0:2 על מולדובה בבית הישראלי

אחרי שהפסידה ללוקסמבורג והפתיעה ביוון, ניצחה הנבחרת של היצפלד בקישינב משערים של פריי (32) ופרננדס (90). 0:4 ללטביה בלוקסמבורג

לא רק ישראל מול יוון הערב (שבת) בבית 2 במוקדמות מונדיאל 2010, כשגם הצלע השלישית במאבק, שוויץ, רצתה לאסוף שלוש נקודות. מולדובה המארחת החזיקה בנקודה אחת בלבד, והיא נותרה מדורגת אחרונה בבית עם תיקו וארבעה הפסדים. במחזור האחרון, שהתקיים בחודש אוקטובר, היא השיגה את הנקודה היחידה שלה בתיקו 0:0 עם לוקסמבורג בחוץ. הערב הייתה זו שוויץ שזכתה על חשבונה במלוא הנקודות, עם 0:2 לא ממש משכנע. אוטמר היצפלד וחניכיו עמדו בדקות הלחץ של המולדבים, והגיעו למספר גדול של מצבים מהם ידעו לעשות את מה שמארחיהם לא ממש הצליחו, וזה לכבוש.

המולדבים פתחו טוב יותר את המשחק בחסות הקהל הנלהב, אך ההזדמנות הממשית הראשונה נפלה ברגליו של אנקופו, שבעט מעל השער בדקה העשירית. דקה חלפה והוגל נגח וסחט הצלה גדולה מהשוער המקומי נמסקו. בדקה ה-32 כבר לא יכלה ההגנה המולדבית לעמוד בפרץ, כשאלכסנדר פריי קיבל כדור על סף הרחבה ושלח פנימה בבעיטה שטוחה. 0:1 לשוויץ במחצית.

לאחר ההפסקה שוב עלתה מולדובה בהתלהבות, ובדקה ה-50 אילץ הבלם גולובאטנקו את השוער השוויצרי בנאליו למתוח את אבריו ולהדוף לקרן. פריי ניסה את מזלו במתפרצת שתי דקות לאחר מכן, אך השוער נמסקו הדף ברגליו. בדקה ה-64 ערבוביה ברחבת מולדובה הסתיימה עם כדור של פריי לקורה. אחרי הזדמנויות לא רעות בשני הצדדים, הגיעה הצ'אנס של המשחק עבור המולדבים, אך הגבהה מימין פגעה ברגל שוויצרית וחלפה על פי השער. קרן בתוספת הזמן נחתה על הראש של המחליף פרננדס, שנגח את השני של השוויצרים.

הרכב נבחרת מולדובה: סטניסלב נמסקו, אלכסיי סבינוב, סרגיי לסצ'נקוב, אלכסנדרו אפוראנו, ויקטור גולובאטנקו, איגור ארמאס (ויטאלי מנליו, 87), דניס קלינקוב, אלכסנדר גטקאן, ארתור יוניצה (אוג'ניו צ'בוטרו, 56), איגור בוגאיוב, סרגיי אלקסייב.

הרכב נבחרת שוויץ: דייגו בנאליו, סטפן ליכשטיינר, פיליפ סנדרוס, סטפן גרישטינג, לודוביק מניאן, מרקו פדאלינו (גלסון פרננדס, 79), גוקהאן אינלר, בנג'מין הוגל, טרנקילו ברנטה (יוהאן דז'ורו, 90), אלכסנדר פריי, בלייס אנקופו (ארן דרדיוק, 79).

לוקסמבורג - לטביה 4:0

לא הרבה נותנים סיכוי ללטבים, אבל הנבחרת שחילצה בדקה האחרונה תיקו 1:1 ביתי מול ישראל, בהחלט יכולה לאיים על שלוש הראשונות. הערב לוקסמבורג לא ממש היוותה יריבה עבור האורחים, שמקווים להיות הסוס השחור של הבית הישראלי.

הלטבים עלו ליתרון בדקה ה-26 מרגלי גריץ קרלסונס, אלכסנדר קאונה כבש את השני ארבע דקות בתוך המחצית השנייה והמחליף אלכסיי ויסאנקובס נעץ את השלישי בדקה ה-71. אקורד הסיום היה שייך גם הוא ללטבים, כשמחליף נוסף, אנדרס פרפלוטקינס, הבקיע את הרביעי בדקה ה-86. תבוסה כואבת ללוקסמבורג הקטנה, ששוב פעם לא מנצחת במשחק ביתי וברביעי תצא לריגה בתקווה לערב פחות קשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully