וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מראדונה: "החשיבות שלי במשחק משנית"

מאמן נבחרת ארגנטינה מתרגל למעמדו בנבחרת, לפני משחק הבכורה הרשמי שלו נגד ונצואלה במוקדמות המונדיאל. קאקה יחמיץ את אקוודור

לא רק אירופה תתכנס למשחקי העלייה למונדיאל, אלא גם דרום אמריקה. חגיגת כדורגל לטינית צפויה לנו בארבעת הימים הקרובים כאשר משחקי הנבחרות המהנים יועברו בשידור חי בערוצי הספורט של צ'רלטון. שלושה משחקים של המחזור ה-11 ייערכו בלילה שבין שבת לראשון, שניים נוספים בין אקוודור וברזיל ופרו נגד צ'ילה ייערכו בלילה שבין ראשון לשני.

בניגוד לאירופה הטקטית ומהשעממת לעתים, בדרום אמריקה השחקנים באים במטרה לתת שואו לקהל, במיוחד הליגיונרים המשחקים באירופה, דוגמת הארגנטינאים מסי, אגוארו וטבז, הברזליאים, כמו קאקה רוביניו ורואנדליניו, הוארוגוואי פורלאן ועוד ועוד.

אגב, על חשיבות המשחקים מעידים דבריו של מאמן נבחרת ברזיל, דונגה, שהתראיין לפני מספר ימים. סדרך כלל יש נטייה להחשיב את טורניר המוקדמות כאליפות המייצגת האמיתית של דרום אמריקה ולא את הקופה אמריקה, אלא שלדונגה, אמר כי טורניר המוקדמות של דרום אמריקה קשה יותר אפילו מהמונדיאל עצמו.

אגב, היום נודע כי קאקה יחמיץ את משחקה הראשון של נבחרת ברזיל נגד אקוודור. הקשר הברזילאי ייחסר לדונגה כיוון שהוא עדיין לא החלים מפציעתו בכף רגלו השמאלית , כך הודיע רופא הנבחרת.

אורוגוואי - פראגוואי (23:00, שידור ישיר בספורט 2)

מפתיעת הבית הדרום האמריקאי של המוקדמות למונדיאל בדרום אפריקה, פראגוואי, תתייצב בלילה שבין שבת לראשון בעיר הבירה של אורוגוואי, מונטיבדאו, למשחק באצטדיון צנטנאריו. ניצחון של האורחים יציב אותם כמעט עם רגל וחצי במקום הנכסף, הגביע העולמי, אבל נגד הסלסטה זה יהיה לא קל. אורוגוואי מדורגת חמישית, כאשר ניצחון יזניק אותם אל מקום טוב, שיאפשר להם גם לעלות, אחרי שלמונדיאל בגרמניה 2006 הם לא הצליחו להעפיל.

לגווראינ מאזן מצוין של שבעה ניצחונות, שתי תוצאות תיקו והפסד אחד. היא מוליכה בבטחה את הבית לפני ברזיל וארגנטינה המשתרכות אחריה. צריך לקרות דבר באמת יוצא דופן כדי שהנבחרת לא תהיה במונדיאל הבא, אבל המאמן חרארדו מרטינו עדיין חייב לשמור על יציבות בשמונת המחזורים שנותרו עד הסיום, כפי שהיא עשתה בעשרת המחזורים הראשונים בבית.

ארגנטינה - ונצואלה (1:00, שידור ישיר בספורט 2)

ארגנטינה כמרקחה. בארץ הטנגו לא מצליחים לעכת את העובדה כי אליליהם ירקדו על כר הדשא כאשר מי שיוביל אותם יהיה אלוהים עלי אדמות שלהם, מראדונה, כמאמן על הקווים. לאחר שני הניצחונות שהשיג מראדונה במשחקי ידידות באירופה בסקוטלנד וצרפת, מגיע המשחק הראשון של מראדונה במכורתו, באיצטדיונה של ריבר פלייט, המונומנטאל.

אבל את מראדונה כל זה לא משעשע, אפילו רחוק מכך. הוא פתאום נהיה רציני. המאמן לא אוהב את האופוריה ואווירת השמחה הגדולה. הפשרות לראות את לאו מסי, סרחיו אגוארו וקרלוס טבז על אותו מגרש, כל זאת כאשר על הקווים עומד מראדונה, דבר שהופך לבלתי ייתפס בעיני אוהדי נבחרת ארגנטינה שמתרגשים עד בלי די.

"לציבור יש ציפיות גבוהות", אמר מראדונה לקראת המשחק, "אבל אם אנחנו רוצים לעשות אותם שמחים, אנחנו צריכים אנו חייבים לשחק טוב ולנצח. אי אפשר לנצח בעזרת האופוריה. אפשר לנצח על ידי משחק טוב".

מראדונה ניסה לשים את עצמו במקום השני אחריו שחקניו: "החשיבות שלי במשחק היא משנית. הכי חשוב זה איך הקהל יקבל את השחקנים ולא אותי. אני לא חושב יותר מדי על האווירה, אלא עי איך ננצח את ונצואלה. אני רוצה שהשחקנים יקבלו תשואות, אני רוצה שמסי יקבל תשואות במגרשה של ריבר, כפי שאני קיבלתי פעמים אחדות", הוסיף המאמן שגדל בבוקה ג'וניורס, יריבתה השנואה של ריבר.

בתוך ים ההתרגשות ונצואלה נבלעה מעט, אבל מלבד 11 להטוטנים בתכלת-לבן יתייצבו 11 שחקני נבחרת ונוצאלה, שינסו לקלקל למראדונה את הבכורה במשחק רשמי, ועוד בארגנטינה כידוע. לוונצואלנים שלושה ניצחונות בבית ותיקו אחד.

קולומביה - בוליביה (3:00, שידור ישיר בספורט 2)

המארחים של המשחק השיגו שני ניצחונות בעשרת משחקיהם במוקדמות, בהחלט מאזן שאי אפשר ללכת איתן למונדיאל. כעת, במשחק נגד בוליביה תוכל קולומביה להשיג שלוש נקודות כדי להזניק את עצמה אל עבר המקומות הראשונים.

הבעיה הכי קשה של קולומביה היא המחסור בהבקעות. הנבחרת הבקיעה עד כה בעשרת משחקיה ארבעה שערים בלבד (!). פחות אפילו מפרו המדורגת אחרונה שכבשה חמישה. חלוצה של ריבר פלייט, רדמאל פלקאו, חייב להתחיל להנהיג את חוד ההתקפה ולהבקיע שערים, דבר שלא הצליח לעשות מאז תחילת הקמפיין. נגד בוליביה הגיע הזמן להתחיל.

בוליביה גם לא עושה טורניר מרשים במיוחד, כאשר היא כבר עם שישה הפסדים, אבל לנבחרת יש עדיין תקווה כיוון שבשלושת משחקיה האחרונים היא לא נוצחה. הפסד בבוגוטוה שבקולומביה כנראה יחסל את סיכוייה לחלוטין, הפתעה, כלומר ניצחון, יכולה להביא לתפנית חיובית בכיוונם.

אבו מוראלס, הנשיא המשעשע של בוליביה שאוהב לדבר הרבה בדיוק כמו חבר צבעוני אחר הוגו צ'אווס, כבר התנבא. מוראלס טען כי אם הנבחרת תנצח את קולומביה בחוץ ותגבור על ארגנטינה במחזור הבא שייערך ב-1 לחודש אפריל בלה פז היא תהיה כפסע מעלייה למונדיאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully