וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: גיא בסקין ממכבי ת"א התמוטט ובלע את לשונו

המקרה אירע בפתיחת המשחק נגד נס ציונה, השחקן טופל במהרה והועבר להשגחה בביה"ח. מכבי ראשל"צ ניצחה בדרבי את הפועל

בספורט הישראלי קיימים מספר דרבים חמים וטעונים במיוחד. כמעט בכל ענף יש אחד כזה, בכדוריד, הדרבי של ראשון לציון בין מכבי והפועל הוא אחד כזה. היום (שישי) שתי הקבוצות נפגשו שוב, בפעם השלישית העונה, במסגרת הפלייאוף העליון של ליגת העל, בסיומו ניצחה כבי ראשון לציון את יריבתה הפועל 26:28.

כעת, עומד המאזן העונה בין שתי הקבוצות בליגה על 1:2 לטובת מכבי. כזכור, במפגש הראשון ניצחה מכבי, כאשר בסיומו התרחשה תקרית אלימה בין אחיו של השחקן דב ישועה לשחקן עידון מימון. בדרבי השני העונה ניצחה האלופה והשוותה את המאזן ל-1:1.

מכבי פתחה חזק ועם יכולת טובה בין הקורות של השוער יוליאן סטראט עלתה ליתרון 7:10, שגדל עד סיומה של המחצית הראשונה, כאשר זו נסתיימה בתוצאה 9:13. כחמש דקות בתוך המחצית השנייה, במשחק הכי גדול של הכדוריד הישראלי, נתקע שעון המשחק. מזכירות המשחק החליטה כי הפעם השעון ירוץ קדימה, במקום ללכת אחורה. ההפסקה לא עצרה את המומנטום של מכבי, שעוד עלתה ליתרון 17:25. מכבי הורידה את הרגל מהגז ונתנה להפועל קצת לנגוס ביתרונה. עד הסיום הצליחו האדומים להוריד לשני שערים הפרש, בתוצאה שקצת משקרת. תום מטלון המצטיין סיים עם ארבעה שערים.

בעצם ניצחון זה מכבי הבטיחה את המקום הראשון בליגה, דבר שאומר שהחבורה של גלעד מאוד תארח את סדרות הפלייאוף, גם בחצי הגמר וגם בגמר, אם תגיע, במגרשה הביתי, דבר שייתן לה יתרון רב בניסיונה להשיב את תואר האליפות, שבו זכתה הפועל ראשון לציון אשתקד.

"לוקח לי זמן להיכנס למשחק. במחצית השנייה אני מרגיש בתוך המשחק", אמר בסיום תום מטלון ממכבי ראשון לציון. "הובלנו לאורכו של כל המשחק, אבל היו קטעים שהשוער שלנו, סטראט, הציל כמה שערים בטוחים והשאיר אותנו במשחק. את הצהרת האליפות שלנו אנחנו נותנים בתחילת העונה".

בסקין ממכבי ת"א התמוטט ובלע את לשונו

היום התקיים אמנם בליגת העל הדרבי של ראשון לציון, אך את המוקד תפס אירוע דרמטי באולם צימרמן בנס ציונה, שם נפגשו א.כ נס ציונה ומכבי תל אביב. המשחק הופסק דקה ו-40 שניות מפתיחתו, כאשר שחקן תל אביב, גיא בסקין, חטף מכה בעקבותיה התמוטט על המגרש ובלע את לשונו. הפיזיותרפיסטית של הקבוצה, איילת רופא, שחקן הקבוצה, ד"ר ליאור לבר, והמאמן, אבי רש, חשו אליו ובטיפול מהיר הצליחו לחלץ את לשונו. השחקן התאושש ופונה לבית החולים 'קפלן' ברחובות, שם הוא עובר סדרת בדיקות. מצבו טוב ולא נגרם לו כל נזק.

מכאן לשאר משחקי היום: באולם 'אורנים' ברמת השרון נפגשו א.ס. רמת השרון ואס"א תל אביב. האורחים שלטו במשחק מהפתיחה ולא הותירו סיכוי למארחים, שטרם ניצחו בשלב הבתים. לאחר 13:10 במחצית, הגדילה תל אביב את הפער וניצחה בסיום 17:24. זוראן דורוביץ' עם שבעה שערים ואיציק חליפי עם חמישה, הירבו לכבוש למנצחים. אס"א עדיין במקום השלישי, אך צימקה את הפער מהפועל ראשון לציון לנקודה בלבד.

בבית התחתון רשמה עירוני פתח תקוה ניצחון ביתי על יריבתה לתחתית, העולה החדשה, א.ס. סביון, 28:31, באולם העירוני בפתח תקוה. לפתח תקוה זהו ניצחון רביעי ברציפות וההתאוששות המרשימה הביאה אותה לאחר משחקי היום עד למקום הרביעי בבית. סביון צנחה אל המקום האחרון.

באולם 'הראשונים' בהרצליה ראו כ-100 צופים את מכבי מ.כ חולון מנצחת את המארחים מהמקום הראשון בבית, בני הרצליה, 34:31. ניצחון חוץ נוסף נרשם היום באולם העירוני ברמת גן, שם ניצחה מכבי קריית מוצקין את הפועל רמת גן 20:24. רמת גן ירדה בעקבות ההפסד למקום הלפני אחרון, נקודה יותר מסביון, האחרונה בטבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully