וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבן של פרגוסון רואה את הסוף

בנו של מאמן מנצ'סטר יונייטד, דארן, רמז כי אביו עשוי לפרוש בתום העונה הבאה. אימו וחמותו של ג'ון טרי נעצרו לאחר שגנבו בגדים ואוכל

אין אחד שלא היה מעוניין לדעת מה יש בתוכניות של סר אלכס פרגוסון, המאמן הבלתי נדלה של מנצ'סטר יונייטד. אלא שבזמן שהאב לא פוצה פה לגבי עתידו, מי שמנדב את האינפורמציה הוא הבן שלו, דרן, שחושף מעט ומספר שאביו יפרוש בתום העונה הבאה.

"הבריאות שלו טובה והוא בונה קבוצה חדשה", אמר הבן, שמאמן את פטרבורו מהליגה הראשונה באנגליה. "אם מנצ'סטר יונייטד תזכה העונה באליפות העונה אז היא תשווה את מספר התארים של ליברפול. אני רואה אותו עושה את זה השנה ושנה הבאה וכנראה שהוא יעשה את זה".

פרגוסון, שמאמן את יונייטד מאז נובמבר 1986, כבר התבטא בעבר מספר פעמים לגבי מועד פרישתו אך לא הביע עמדה נחרצת לגבי המועד. פרגי הוביל את יונייטד ללא פחות מעשר אליפויות, חמישה גביעים, שלושה גביעי ליגה, שתי אליפויות אירופה, גביע ביניבשתי אחד וגביע עולם אחד לקבוצות.

המשפחה של טרי מסבכת אותו

ואם כבר במשפחה עסקינן, מי שבוודאי לא מרים את הראש בגאווה ואומר 'זו אמא שלי' הוא ג'ון טרי, כוכבה של צ'לסי, שאימו וחמותו נעצרו על ידי המשטרה באשמת גניבה, לאחר שנתפסו גונבות אוכל וביגוד בשווי 800 ליש"ט מחנויות טסקו ומרקס אנד ספנסר.

סו טרי בת ה-50 וסו פול בת ה-54 נראו מעמיסות לרכב את המוצרים ובעקבות זאת קיבלו הזהרה מהמשטרה. משמעות הדבר היא שהשתיים הודו באשמה, אך לא ננקט נגדן צעד. המקרה הזה כמובן מביך את שחקנה של צ'לסי, שמרוויח לא פחות מ-135 אלף ליש"ט בשבוע. טרי גם קנה בתים לאימו ולגיסתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully