וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בולוק: "מקווה שהמצב יהיה שונה בבית"

שחקנה של ריאל, שראה כיצד אולימפיאקוס דוהרת ל-0:2, מקווה לשינוי במשחק השלישי. נבארו אחרי הניצחון על טאו: "נוסעים עם ביטחון"

מה שלא ממש עבד למכבי תל אביב עובד כנראה מצוין לאולימפיאקוס, שאחרי אמש (חמישי) עלתה ל-0:2 בסדרת ההצלבה נגד ריאל מדריד ביורוליג. היוונים חגגו ניצחון שני תוך שלושה ימים, הפעם 73:79, ועשו צעד משמעותי לקראת הכניסה לפיינל פור.

"ידענו שריאל תשחק טוב יותר במשחק הזה", סיפר פנאיוטיס ינאקיס, מאמן אולימפיאקוס, שהתבקש להסביר את ההבדלים בין שני המשחקים, אחרי שבראשון ניצח 79:88. "ניסינו לשלוט במשחק מההתחלה, אבל שיחקנו בצורה עצבנית בחלק מהזמן. הדבר החשוב הוא שהשתמשו בראש וזה מראה שיש לנו קבוצה איכותית. ביתרון של 0:2 אנחנו צריכים להיות מוכנים טוב יותר אפילו למשחק השלישי. יש לנו שחקנים שהם לגמרי רוצים לשפר את הדרך שבה הם חושבים וזה חשוב מאוד".

בצד המפסיד של לואיס בולוק וריאל ההפסד התקבל באכזבה רבה, בעיקר בשל העובדה שרק לפני שבוע הקבוצה הספרדית נראתה מועמדת טבעית להגיע לארבע האחרונות. בולוק, שסיים את המשחק עם 22 נקודות, הסביר: "הייתה לנו ההזדמנות לנצח את המשחק, אבל בגלל כמה איבודי כדור בדקה האחרונה שילמנו על זה ביוקר. היינו במומנטום ברבע האחרון, אבל אולימפיאקוס מצאה פתרונות להוריד את המתח והשתמשה בניסיון שלה. אני חושב שהמצב יהיה שונה בבית ואני מקווה שנחזור לשחק כדי להיות בפיינל פור".

מסינה: "חשוב שנשארנו מרוכזים בהגנה"

ובינתיים אלופת אירופה, צסק"א מוסקבה, ממשיכה בטיולים שלה וממש לא משנה לה באיזה שלב היא נמצאת. אחרי הניצחון בשלישי על פרטיזן בתשע הפרש, הגיעה התפוצצות במשחק החוץ וניצחון גדול שלה, 50:77, קירב אותה עוד יותר לעוד פיינל פור. "שיחקנו טוב וסולידי מהדקה הראשונה", הסביר אטורה מסינה את סוד ההצלחה. "זה היה חשוב שהצלחנו להישאר מרוכזים בהגנה ובאותו זמן לשפר את ההתקפה עם הנעה טובה יותר של הכדור ואחוזים טובים. המשמעות היחידה של הניצחון היא שכנראה נשחק את המשחק המכריע בבית".

דושקו וויוסביץ', מאמן פרטיזן, נראה כמי שמתחיל לסכם את הדרך של קבוצתו ביורוליג, ואמר בסיום: "ברכות לצסק"א מוסקבה. אני מקווה שבבלגרד נאריך את הסדרה הזו. צסק"א היא קבוצה מצוינת עם מאמן מצוין ושחקני ספסל נהדרים, ואנחנו עדיין צעירים. אני נותן כבוד לצסק"א ועדיין חושב שיהיה לנו קשה מאוד לנצח בבית, אבל אני מקווה שנשאב יותר ביטחון ושהאוהדים יעזרו לנו".

איבאנוביץ': "קשה לנצח את ברצלונה ללא הגנה"

ובדרבי הספרדי ברבע הגמר ברצלונה הזכירה בדיוק מה היא שווה. אחרי ההפסד ביום שלישי לטאו בבית 84:75, התעוררו שחקניו של חאבייר פסקואל והביסו 62:85 את היריבה בדרך לשוויון 1:1 בסדרה מרתקת. "אנחנו שמחים מאוד, הצלחנו לעצור את רצף ההפסדים לטאו", אמר בתלהבות בסיום חואן קרלוס נבארו, שקלע 14 נקודות. "הצלחנו להראות שאנחנו יכולים לנצח אותם ועכשיו אנחנו נוסעים לויטוריה עם הרבה מאוד אופטימיות. שיחקנו כמו קבוצה אמיתית. אני חושב שזה עדיף מבחינתנו לנצח במשחק השני מאשר בראשון. ככה אנחנו נוסעים עם הרבה ביטחון".

דושקו איבאנוביץ', מאמן טאו, שינסה לשחזר את הניצחון במשחק הראשון, סיכם: "איפשרנו לברצלונה סלים קלים וסבלנו ממעט סבלנות בהתקפה. לא היינו מרוכזים וברצלונה הייתה טובה יותר מאיתנו. לא שיחקנו בדרך שהיינו אמורים. אם אתה לא משחק טוב בהגנה נגד ברצלונה, זה מאוד קשה לנצח אצלה".

sheen-shitof

עוד בוואלה

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

אובראדוביץ': "לא הגבנו"

ובינתיים גם הסדרה בין פנאתנייקוס לסיינה נשארת צמודה. שחקניו של ז'ליקו אובראדוביץ' הפסידו במשחק צמוד 84:79 וינסו לשנות את גורלם במשחק הבא שייערך באיטליה. "איבדנו במשחק הזה הזדמנות מצוינת להוביל 0:2", אמר אובראדוביץ' בסיום. "שלטנו במשחק, שיחקנו טוב, הובלנו כבר ב-16 הפרש ואז הפסקנו לשחק. זה טבעי לאבד כדורים או לא לקלוע בחלק מסוים מהזמן, אבל אז אתה צריך להגיב, לשחק הגנה ולהתחיל לקלוע. הכלל הוא פשוט: צריך שלושה ניצחונות כדי להגיע לפיינל פור, וזה מה שננסה לעשות".

תומאס רייס, שחקנה של סיינה, שקלע תשע נקודות, היה כמובן מרוצה, ואמר: "התחלנו לשחק חזק, ניסינו להיות אגרסיביים ולשלוט במשחק. ידענו שזה הולך להיות קשה וידענו שצריך לשמור על ההפרש עד הסיום כדי להילחם על הניצחון. כשהיינו בפיגור של 16 ניסינו להישאר מרוכזים ולהיות יותר אגרסיביים בהגנה. לברינוביץ' היה גדול. הוא שחקן שיכול לשנות את סגנון המשחק שלנו והוא גורם חשוב מאוד בקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully