וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאמי: פאר ניצחה את הנדלר ועלתה לסיבוב השני

הישראלית התגברה על יריבה בת 16 הבלגית בפתיחת טורניר מיאמי וניצחה אותה 1:6, 6:7 לפני מפגש לא פשוט נגד ונוס וויליאמס

אם הבשורות ממיאמי לא מגיעות הפעם מדודי סלע, נראה שמי שדואגת בכל זאת שלא יהיה משעמם היא שחר פאר, שעברה הלילה (בין חמישי לשישי) את הסיבוב הראשון בטורניר בארצות הברית וכבר יכולה להביט קדימה לעבר המשוכה הלא פשוטה הבאה שלה.

הטניסאית הישראלית התייצבה למשחק פשוט על הנייר אך הרבה יותר מסובך במציאות, כאשר הוגרלה נגד טמארין הנדלר (284 בעולם), צעירה בת 16 מבלגיה, שהגיעה לטורניר בכרטיס חופשי. פאר לא התרשמה יותר מידי וניצחה 1:6, 6:7 בדרך לסיבוב השני, שם תפגוש את ונוס וויליאמס.

פאר, המדורגת 46 בעולם, השיגה שתי שבירות במערכה הראשונה ויחד עם אחוזי הגשה עדיפים היא ניצחה בקלות 1:6 את המערכה הראשונה. המערכה השנייה כבר הייתה צמודה יותר, כל אחת שברה שלוש פעמים את יריבתה, והשתיים הלכו לשובר שוויון, בו פאר ניצחה 5:7 והשיגה את הכרטיס לסיבוב השני.

האמריקאית, שתפגוש את פאר בשלב הבא, כבר פגשה אותה פעם אחת. זה היה במעמד גמר טורניר ממפיס לפני שנתיים, אז וויליאמס ניצחה ללא קושי 1:6, 1:6 והוסיפה לעצמה עוד תואר לארון.

* נועם אוקון הפסיד היום בשלב רבע גמר צ'לנג'ר קורט, תאילנד, לראג'יב ראם האמריקאי 4:6, 7:6, 6:4 והודח מהמשך המשחקים. הישראלי מסיים את הטורניר עם 13 נקודות דירוג ו-1,460 דולר. הראל לוי הודח מאותו טורניר כבר בשמינית הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully