וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: הגמר מתחיל להסתמן

רמלה גברה 91:95 על רמת חן אחרי שתי הארכות כדי לעלות ל-0:2 בחצי גמר הפלייאוף. רמה"ש מחצה את בנות השרון 57:83 וגם היא בדרך לגמר

שלב חצאי הגמר בפלייאוף ליגת העל לנשים המשיך הערב (חמישי), כאשר המשחק המרכזי, בין מכבי רמת חן ואליצור רמלה, הוכיח שוב כמה מטורפת הליגה הזאת מסוגלת להיות. במשחק השני, עם יתרון 0:1 בסדרה, ידעו שחקניותיו של אלי רבי שניצחון נוסף יעמיד אותן עם רגל וחצי בדרך לגמר. אלא שרמת חן, שאכזבה במשחק הראשון, פתחה היטב, ואחרי יתרון 0:7 כעבור שתי דקות, סיימו האורחות את הרבע הראשון ביתרון 15:24. רמלה הצליחה לצמק את הפער ל-4 בלבד כעבור 20 דקות, האורחות ידעו את חשיבות המשחק, והצליחו לשמור על היתרון גם במהלך הרבע השלישי. הרבע האחרון נפתח ביתרון 51:57, ושחקניותיו של עדני דגן הצליחו לשמור על יתרון מינימאלי במהלך כל הרבע המכריע. ארבעים שניות לסיום הצליחה רמלה להשוות ל-71:71 בסל גדול, ואדווינה ווקר החטיאה הזדמנות גדולה להעלות את רמת חן ליתרון.

עשר שניות לסוף קיבלו ברמלה הזדמנות לנצח את המשחק. שרי סם לקחה אחריות, אך החטיאה את הזריקה המכריעה ושלחה את המשחק להארכה. שתי הקבוצות המשיכו להחטיא ממצבים נוחים, ונקודות של קטיה לויצקי קבעו 76:76, 2 דקות לסיום. נקודות של טמרה מור מהעונשין העלו את רמלה ל-76:78, ואייבורי לאטה קבעה 78:78. הגארדית האמריקאית קיבלה הזדמנות לנצח את המשחק, אך איבדה את הכדור ושלחה את המשחק להארכה שניה.

שרי סם וקטיה לויצקי הובילו את רמלה ליתרון 84:90, שתי דקות לסיום ההארכה השניה, ומשם רמת חן כבר לא הצליחה לחזור. אולנה אוגורודינקובה הובילה את המנצחות עם 25 נקודות ו-11 ריבאונדים, כששרי סם הוסיפה 23 במשחק נהדר. טמרה מור הוסיפה 15 נקודות ו-11 ריבאונדים. מהעבר השני, 24 של לאטה, 22 של ווקר ו-17 של פרינגל לא עזרו לרמת חן, שתנסה לצאת מבור גדול ופיגור 2:0 בסדרה.

ומנגד, רמת השרון דורסת

במשחק השני בנות השרון פגשו את אלקטרה רמת השרון, בנסיון להשוות את סדרת הטוב מ-5 ביניהן ל-1:1, אך תקוות לחוד, ותוצאות לחוד. כמו המשחק הראשון בין השתיים, שהסתיים בניצחון דחוק של הפייבוריטית, גם המשחק הערב התחיל צמוד. אלא שבניגוד למשחק הראשון, הפעם רמת השרון ידעה לברוח בדקות החשובות.

השחקניות של אורנה אוסטפלד ירדו לרבע הראשון ביתרון מינימאלי 19:21, עליו הצליחו לשמור גם עם תום המחצית הראשונה - 42:45 לאורחות. ברבע השלישי הצליחה סוף סוף רמת השרון לברוח, ולעשר הדקות המכריעות היא עלתה ביתרון 52:62. בשלב הזה התפרקו לגמרי בנות השרון, והפייבוריטית האורחת ניצלה זאת כדי לברוח, כל הדרך לניצחון מוחץ 58:83, כאשר בנות השרון קולעות שש נקודות בלבד בעשר הדקות האחרונות. רמת השרון עולה ל-0:2 בסדרה, ועושה צעד משמעותי בדרך לגמר הפלייאוף.

ג'יה פרקינס הובילה את המנצחות עם 31 נקודות, בעוד אליזבטה קיטיזינה הוסיפה 15 בצירוף 11 ריבאונדים. מהעבר השני, 19 נקודות של שארדיי יוסטון ו-14 של קלי שומאר לא הספיקו לבנות השרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully