וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוזגלו: "מקווה לסחוף אחרי את הנבחרת"

26.3.2009 / 19:22

הנבחרת הצעירה התכנסה לקראת מוקדמות אליפות אירופה, הקשר שלא זומן לבוגרת, הוסיף: "הגעתי כדי לקחת אחריות ומנהיגות"

יותם רונן

צילום וידאו: רענן ברנובסקי
עריכה: רן צימט

הנבחרת הצעירה של ישראל פתחה הערב (חמישי) את הכנותיה לטורניר מוקדמות אליפות אירופה 2011 ולקראת המשחק נגד קזחסטן ביום ראשון. ביממה הקרובה יקבל הצוות המקצועי של הנבחרת קלטות ממשחקים קודמים של היריבה וההכנות יכנסו להילוך יותר גבוה.

"מתייחס למשחק בשיא הרצינות"

שחקניו של המאמן מוטי איוניר התכנסו למחנה אימונים של שלושה ימים בחיפה וערכו הערב אימון בקרית אליעזר שבו ייערך המשחק. כזכור, אמש זימן איוניר את קשר בני יהודה, לירוי צעירי, במקומו של ביברס נאתכו שסובל מפציעה. גם הלוץ עומר דמארי סובל ממתיחה חזקה בשריר הירך החאורי וביקש ממאמנו להשתחרר ממחנה האימונים. מי שנוכחותו בלטה היה מאור בוזגלו, שנותר מחוץ לסגל הנבחרת הבוגרת וחזר לצעירה.

"הייתי חלק מהנבחרת הזו גם בעבר ואני מאוד שמח לחזור. אני מתייחס למשחק בשיא הרצינות. הגעתי לנבחרת גם בשביל לקחת אחריות ומנהגיות ואני מקווה לסחוף אחרי את שאר הנבחרת", אמר היום בוגזלו.

בתום האימון אמר המאמן מוטי איוניר לוואלה! ספורט: "זה היה אימון טוב בקצב טוב. השחקנים נראים חדים ומוכנים בדיוק כמו שרצינו לראות. נבחרת קזסחטן נמצאת בארץ כבר מספר ימים, ניסינו לדלות מידע גם מהאימונים שלהם כאן בארץ, ואני מניח שעד המשחק יהיה לנו מספיק חומר עליהם כדי שנוכל לבוא ולהיות מוכנים. אנחנו משתדלים להתמקד בעבודה שלנו. זה מסוג המשחקים שבהם היכולת שלנו היא זו שצריכה לקבוע את תוצאות המשחק, עם כל הכבוד ליריב, ואנחנו אף פעם לא מזלזלים באף יריבה. זה קמפיין חדש ואנחנו מתחילים אותו במשחק ביתי. אנחנו רוצים לפתוח אותו בניצחון, לכן אנחנו משתדלים לעשות את העבודה בצד שלנו ולחשוב פחות על היריב".

איוניר התייחס לעובדה שבשני הקמפיינים האחרונים הנבחרת העפילה לאליפות אירופה ולהצלבה: "היום נבחרת ישראל הצעירה רכשה לעצמה מעמד של קבע בדרג העליון של הנבחרות, ואנחנו מחויבים להמשיך את זה. יש לנו נבחרת צעירה, טובה ומלאה במוטיבציה. סימנו את המקום הראשון בבית כמטרה מוצהרת ונעשה את הכל בכדי להשיג את זה. אנחנו לא חושבים על שום דבר אחר מלבד ניצחון במשחק הקרוב, ואמרתי לשחקנים שזה מסוג המשחקים שיש לנו שתי אפשרויות: או לשחק טוב ולנצח בצורה חלקה, או לשחק לא טוב ועדיין לנצח, גם אם בקושי".

בלם הנבחרת, אושרי רואש הוסיף: "יש מתח טוב באוויר. שלב ההכנה הסתיים ורגע האמת הגיע. עכשיו זה מבחן התוצאה וביום ראשון הדבר החשוב הוא שנצא עם מלוא הנקודות. מלבד הצד המקצועי, ביברס חסר לנו גם למרקם החברתי. זה אחד מהדברים שמייחדים את הנבחרת זה שלכל שחקן יש מחליף. כמובן שאנחנו רוצים שהוא יחזור במהרה, אבל אנחנו צריכים לקחת את הנקודות גם בלעדיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully