וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרויף: "לפלורנטינו פרז אין מושג בכדורגל"

יוהאן קרויף ביקר את הנשיא המיועד של ריאל: ”הוא תמיד היה צריך לסמוך על אחרים”. גליאני: "אני לא מודאג מעזיבה אפשרית של אנצ'לוטי למדריד"

לא כולם בריאל מדריד מאושרים מחזרתו הצפויה של פלורנטינו פרז לתפקידו כנשיא ריאל מדריד הקיץ, אבל בברצלונה יש כבר מי שמחכה לכך.

יוהאן קרויף, למשל, כבר הביע את דעתו על טייקון הבנייה, שתקופתו הקודמת כנשיא הבלאנקוס זכורה הודות לכישלון קבוצת הגלאקטיקוס שבנה בסנטיאגו ברנבאו, ואמר בראיון לטלוויזיה הספרדית: "כמו שלי אין מושג בבנייה, לו אין מושג בכדורגל. אין לו מספיק ידע בכדורגל כדי לקבל החלטות. הוא יצטרך לסמוך על אחרים בהחלטות הקשות, כמו שהוא תמיד היה חייב עוד אנשים סביבו שיכריעו בכל דבר. אני מעריך שאם הוא אכן יחזור הוא לא יהיה מעורב אישית בהחלטות המקצועיות".

בינתיים דיווח הבוקר (חמישי) העיתון המדרידאי "אס" כי המועמד המועדף על פרז לעמדת המאמן הוא עדיין קרלו אנצ'לוטי, מאמנה של מילאן שכמו בכל שנה נמצא בדרכו החוצה מסן סירו. פרז מייעד לאנצ'לוטי תפקיד כפול של מאמן ומנג'ר מקצועי, כשלצידו יעבוד חורחה ולדאנו כמנהל ספורטיבי עם סמכויות נרחבות בעניינים מקצועיים ומנהלתיים גם יחד.

הדיווחים על התקרבותו של אנצ'לוטי למדריד הקפיצו את נשיא מילאן אדריאנו גליאני, שמיהר להגיב ב"קרויירה דלה ספורט": "אנצ'לוטי יישאר במילאן ב-99.99 אחוז. אני לא מודאג מעזיבה שלו לריאל. פרז הוא חבר טוב שלי, והוא מעולם לא יעשה דבר כזה מבלי לדבר איתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully