וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: עולים-פיאקוס

אולימפיאקוס ניצחה 73:79 את ריאל ועלתה ל-0:2 בסדרה. ברצלונה הביסה את טאו 62:85, סיינה ניצחה את פנאתינייקוס 79:84 ביוון

48 שעות אחרי פתיחת סדרות רבע הגמר של היורוליג, חזרו הערב (חמישי) ארבע הסדרות המרתקות בין הקבוצות הטובות באירופה, הנערכות הפעם בפורמט של הטוב מחמישה משחקים. מי שפתחה את הערב היתה אלופת אירופה, שניצחה במשחק הראשון את פרטיזן בלגרד 47:56. הפעם לקבוצתו של מסינה היו מעט יותר כלים התקפיים, וזה הסתיים בהתפוצצות אדירה של הרוסים, שהביסו את פרטיזן 50:77, ועלו ל-0:2 בסדרה.

ריאל מדריד המשיכה לחוות היטב את ההרגשה הלא נעימה כשאין ברשותה את יתרון הביתיות. קבוצתו של פלסה שהפסידה את המשחק הראשון מול אולימפיאקוס ביוון נחלה הפסד נוסף, הפעם 79:73, ונפלה לפיגור 2:0 מול קבוצתו של יאנאקיס. ברצלונה התאוששה מהשבוע הקשה שעבר עליה כשהביסה את טאו ויטוריה 62:85 ואיזנה את הסדרה ביניהן ל-1:1. פנאתינייקוס כבר היתה בדרכה לנצח פעם נוספת את סיינה, אבל רבע אחרון נהדר של האיטלקים הוביל אותם לניצחון 79:84 על קבוצתו של אוברדוביץ' ו-1:1 בסדרה.

ברצלונה - טאו ויטוריה 62:85

זה לא היה השבוע של ברצלונה: הקאטלונים ספגו הפסד ליגה אחרי 4 הארכות למנרסה מתחתית הליגה הספרדית, ומיד לאחר מכן הפסידה במשחק הביתי הראשון שלה מול טאו ויטוריה, שאגב מוליכה את הליגה הספרדית. אלא שהערב חזרו שחקניו של חוויאר פאסקוול ליכולת שכל כך אפיינה אותם בטופ 16, ומחצו את יריבתם. טאו דווקא הוליכה בסיום הרבע הראשון, אבל אז הגיעו שני רבעים גדולים של המארחים בו רצו ל-23:37, וסגרו את המשחק. ברצלונה לא הרפתה גם ברבע האחרון ולחצה על הגז כדי לשלוח מסר ברור, שהיא על הסדרה הזאת לא תוותר בקלות.

יאקה לאקוביץ' הוליך את קלעי ברצלונה עם 17 נקודות וקיבל סיוע אווירי מארסן איליאסובה עם 16 ו-10 ריבאונדים, בעוד חואן קרלוס נבארו (6 אסיסטים) ופראן ואסקז רשמו 14 נקודות כל אחד. איגור ראקוצ'ביץ' הוליך שני קלעים בדאבל פיגרס לטאו, כשהוא קולע 18, בעוד וויל מקדונלד הוסיף 14.

פנאתנייקוס - סיינה 84:79

פנאתינייקוס הגיעה עם המון ביטחון עצמי מהמשחק הראשון, בו הציגה קבוצתו של אוברדוביץ' יכולת התקפית מצויינת, אבל דווקא סיינה פתחה נהדר והוליכה ב-3 בסיום הרבע הראשון. דווקא אז התעוררו היוונים ורצו ל-14:22, מה שהוביל אותם עם יתרון מבטיח של 10 נקודות לקראת הרבע המכריע. אבל אז הגיעה סיינה והיממה את הקהל המקומי: האיטלקים פתחו מבערים ודרסו את המקומיים 18:29 במאני טיים, בדרך לניצחון חוץ גדול שמשווה את הסדרה ביניהן ל-1:1.

טרל מקנטייר הוליך את קלעי סיינה עם 24 נקודות והוסיף 4 אסיסטים ורימאס קאוקינאס הוסיף 22 משלו, יחד עם 4 חטיפות. מייק באטיסט הוליך את קלעי פנאתינייקוס עם 16 וקיבל סיוע מדרו ניקולס וניקולה פקוביץ' עם 13 נקודות כל אחד. שארונאס יאסיקביצ'יוס (5 אסיסטים) ו-ואסילי ספאנוליס הוסיפו 11 כל אחד למפסידים, שיהיו חייבים עכשיו לגנוב ניצחון באיטליה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

אולימפיאקוס - ריאל מדריד 73:79

ספק אם בתחילת היורוליג היתה מועלת אפשרות שאולימפיאקוס תהיה ביתרון 0:2 מול ריאל מדריד ברבע הגמר, במרחק משחק אחד מהפיינל פור, מישהו היה מאמין. קבוצתו של יאנאקיס נראתה רעועה, בעוד הספרדים נראו כמועמדים הגיוניים להניף את הגביע. אלא שכבר במשחק הקודם בו ניצחה אולימפיאקוס (79:88) ידעה קבוצתו של פלסה שהיא בבעיה, והערב הבור נהייה גדול עוד יותר. הפתיחה היתה צמודה, אבל היה זה הרבע השלישי בו רצו היוונים ל-13:21 הוביל אותם ליתרון דו ספרתי. גם הפעם הצליחו הספרדים לחזור לתמונה, בעיקר תודות ללואיס בולוק, אבל וויצ'יץ' בשני מהלכים גדולים, וחטיפה של ואסילופולוס דקה לסיום הבטיחו את הניצחון.

לין גריר הוליך את קלעי אולימפיאקוס עם משחק גדול של 21 נקודות, בעוד גיאורגיוס פרינצזיס הוסיף 18 ו-6 ריבאונדים. ניקולה וויצ'יץ' שוב נתן משחק מצויין עם 14 נקודות ביחד עם 3 ריבאונדים ו-3 אסיסטים, בעוד תיאודורס פאפאלוקאס קלע 12. לריאל מדריד היו רק שני שחקנים שקלעו בדאבל פיגרס, בראשם עמד פיליפה רייס עם 23 ו-9 ריבאונדים בעוד לואיס בולוק הוסיף 22.

צסק"א מוסקבה - פרטיזן בלגרד 50:77

המשחק הראשון הסתיים בתוצאה שמתאימה יותר למשחקי קטסל (47:56 לצסק"א). הרוסים שמעו את הביקורת על המשחק האיטי, והחליטו להוכיח לעולם שהוא טועה: ל-56 הנקודות שהשיגו במשחק הקודם הגיעו המארחים כבר ברבע השלישי. שחקניו של מסינה טסו ל-6:21 ברבע הראשון, ובמחצית הפער כבר עמד על 21 הפרש. דקה לסיום הצליחה פרטיזן למנוע מעצמה את הבושה ועברה את 47 הנקודות שקלעה במשחק הקודם, אבל בשלב הזה המשחק היה גמור לגמרי.

ארזם לורבק הוליך את קלעי צסק"א עם 21 נקודות ו-7 ריבאונדים וקיבל עזרה מטרנס מוריס (6 ריבאונדים) וריימונאס שישקאוסקס שתרמו 11 נקודות כל אחד. ניקוס זיזיס הוסיף 10 משלו. את קלעי פרטיזן הוליך סטפן לאסמה עם 15 נקודות ו-5 ריבאונדים, ובאופן לא מפתיע, היה היחידי שקלע בספרות כפולות. היחידי שהיה קרוב אליו היה מילנקו טפיץ' עם 7 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully