וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיטת המיסוי החדשה של פלאטיני

נשיא אופ"א פועל להעביר תקנה, בה מועדונים ייאלצו לשלם מס אם יחצו רף מסוים בקנייה של שחקן. הכסף מאותם מסים יעבור לקבוצות הקטנות

נשיא אופ"א מישל פלאטיני הוא אדם אקטיבי. אחד מגדולי שחקני צרפת לשעבר מנסה כל העת לשנות ולפעול בחזית האירופית. אחד הדברים אותם מנסה פלאטיני לעשות הוא צמצום הפערים בין הליגות באירופה ובין הקבוצות הבכירות והעשירות ביבשת ליתר המועדונים שנרמסים תחת רגליהם הגסות.

כעת שוקל פלאטיני להנהיג שיטת מיסוי חדשה, בה תאלצנה קבוצות לשלם מס על העברות שחקנים. בבסיס הרעיון נחה הסברה כי אופ"א תיקבע רף של סכום מסוים, אשר אם הוא ייחצה, תצטרך הקבוצה שקנתה לשלם מס נוסף על ההעברה. גולת הכותרת של הרעיון היא להעביר את הכסף שנוכה מאותה קבוצה ליריבות שלה, כך מאמין פלאטיני יצטמצו במקצת הפערים.

יצוין כי שיטה דומה מונהגת כיום בליגת הבייסבול האמריקאית, כאשר קבוצת ניו יורק יאנקיז שילמה מיסים בשיעור של כ-22 מיליון דולר בעונה שעברה. כסף זה הועבר ליריבות של הקבוצה מהתפוח הגדול.

כמו כן, מועדונים אשר ייכנסו למעגל המשחקים של ליגת האלופות והליגה האירופית יצטרכו להתחייב לשלם מסים, ורק כך יתאפשר להם לשחק באותם מפעלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully