וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א ניצחה את רעננה במשחק אימון

25.3.2009 / 13:06

שבחון ויבוריאן כבשו ב-1:2 נגד הקבוצה מהלאומית, במשחק בו שותפו בעיקר שחקני ספסל. אסוס הצטיין. נמני יטוס לעקוב אחרי בלם

במשחק אימון שנערך הבוקר (רביעי) בקרית שלום ניצחה מכבי תל אביב 1:2 את הפועל רעננה מצמרת הליגה הלאומית. יוסי שבחון העלה את הצהובים ל-0:1 בדקה ה-33 אחרי שקיבל מסירת עומק מדן רומן, חלף בקלילות על פני השוער וגילגל פנימה. בתחילת המחצית השנייה העלה איליה יבוריאן את קבוצתו ל-0:2 אחרי בישול של גיז'רמו ישראלביץ'. יניב אוסטרובסקי האורח צימק שלוש דקות לפני הסיום.

המנג'ר אבי נמני ניצל את המשחק בכדי לתת דקות משחק בעיקר לשחקני הספסל ולצעירים והשניים היחידים ששיחקו 90 דקות היו הבלם ליאור ז'אן, שהחלים מפציעה בברכו והקשר ג'ונתן אסוס, שאף הצטיין.

מאור בוזגלו, יובל שפונגין ודולי ג'ונסון זכו למנוחה ולא שותפו, כמו גם סקוט סילי, שסובל ממתיחה חזקה בשריר וערך אימון אישי עם מאמן הכושר יוסי זיגדון. שני שחקנים נוספים שחסרו מהסגל הם איגור טומאסיץ' ועמנואל מאיוקה, העושים עם נבחרותיהם בחו"ל לקראת משחקיהן במוקדמות המונדיאל.

יו"ר המועדון, אביב בושינסקי, עדיין שוהה בציריך לצורך ענייניו, אך יחד עם זאת הוא צפוי להיפגש עם איש עסקים שעשוי להיכנס כשותף עסקי לבעלים אלכס שניידר, לקראת העונה הבאה. אבי נמני צפוי לטוס בסוף השבוע לאירופה בכדי לעקוב אחרי בלם עליו הומלץ לו לקראת העונה הבאה.

הבוקר דחה בית המשפט המחוזי את ערעורו של איש העסקים ראובן מועלם, שתבע זכויות ואחוזים מכרטיס השחקן של מאור בוזגלו. מועלם ערער על פסיקתו של הבורר בועז אוקון מלפני מספר שבועות ובעצם הדחייה תמה סופית סאגת הבעלות על כרטיסו של הקשר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully