וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול תהיה גדולה יותר מהביטלס?

ארבלואה סבור שהקבוצה בדרך להיות מפורסמת יותר מהלהקה שיצאה מאותה עיר. ג’רארד רוצה להאריך את חוזהו עד סוף הקריירה במועדון

כנראה שההצלחה הגדולה בזמן האחרון של ליברפול עם הניצחונות על קבוצות הפאר, ריאל מדריד בליגת האלופות ומנצ'סטר יונייטד בליגה, וכן המירוץ הצמוד לאליפות אנגליה, משפיעה מאוד לחיוב על סטיבן ג'רארד. לקפטן האדומים, שיחגוג בחודש מאי 29 אביבים, חוזה לעוד שנתיים בקבוצה, אבל הוא כבר בונה על הארכת חוזה, אם אפשר מבחינתו עד סוף הקריירה.

"אם יהיה באפשרותי להאריך בקרוב את החוזה שלי בליברפול", אמר סטיבי ג'י, שגדל ושיחק כל חייו בקבוצה האדומה, "אשמח לעשות זאת. מעולם לא הייתי מאושר יותר כמו ברגע זה בקריירה שלי".

כזכור, לפני כשבוע אחרי השתהות ארוכה, האריך מנג'ר ליברפול רפא בניטז את חוזהו בקבוצה בחמש שנים נוספות, ובכך אמור יהיה לסגור עשור בקבוצה. כנראה שגם זה השפיע על ג'רארד. "אני משחק בקבוצת עילית עם שחקנים מהצמרת העולמית", אמר. "אני מאמין במנג'ר ובכך שאנחנו יכולים להמשיך להצליח. במשך תקופה ארוכה ביכיתי את העובדה כי אנחנו מצויים מחוץ למירוץ האליפות בשלבים מתקדמים של העונה, אבל כרגע אני משחק בקבוצה שיכולה לנצח כל קבוצה אחרת בליגה".

ארבלואה כנראה לא בקיא בהיסטוריית המוזיקה

אם להיות אובייקטיביים, הדבר הכי גדול שיצא כנראה מהעיר ליברפול היא לאו דווקא קבוצת הכדורגל המשובחת שיש לעיר עם כל הכבוד שיש לה, אלא להקת הביטלס. אלא שמגנה הספרדי של ליברפול, אלבארו ארבלואה שאולי לא בקיא מספיק בהיסטוריית המוזיקה העולמית, סבור אחרת.

"הקבוצה בדרכה להפוך גדולה ומפורסמת יותר מלהקת הביטלס", אמר ארבלואה. "בשבועות הקרובים מצפה לנו התרגשות רבה עם המשחקים המחכים לנו בליגה ובאלופות, כשהעונה הזאת יכולה להיות היסטורית עבורנו.

"אנחנו מפתחים דבר סנסציוני", הוסיף השחקן, "וכל הלחץ נמצא על מנצ'סטר יונייטד. אני משוכנע שהם יכולים להיכשל, ואנחנו מוכנים ומזומנים לרגע זה. הניצחון שלנו עליהם באולד טראפורד הגדיל מאוד את התשוקה שלנו לזכות באליפות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully