וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דל בוסקה קיבל חדשות טובות

יוסי בניון? לויסנטה דל בוסקה וספרד יש רשימת פצועים שלא נגמרת. לפחות הרופא של הנבחרת הודיע לו שוייה וצ’אבי יהיו כשירים לטורקיה

עם ארבעה ניצחונות מארבעה משחקים ויחס שערים 1:10, תגיע נבחרת ספרד לשני המבחנים הגדולים ביותר שלה על הנייר בבית 5 במוקדמות במונדיאל, כשתארח את טורקיה ביום שבת ותשחק באיסטנבול כעבור ארבעה ימים.

ספרד כמובן זכתה באליפות אירופה לפני פחות משנה והיא נחשבת על ידי רבים כנבחרת הטובה בעולם, אבל בימים האחרונים ויסנטה דל בוסקה הזדקק לחדשות טובות בגלל בעיית פציעות ואתמול הוא קיבל אותן מכיוון צ'אבי, דויד וייה, דויד סילבה וסרחיו ראמוס, כולם פצועים אבל צפויים להיות כשירים למשחק בסנטיאגו ברנבאו.

דל בוסקה כבר איבד את אנדרס אינייסטה וקרלס פויול, שלא נכללים בסגל בגלל פציעות, אבל בסיום האימון אתמול הודיע לו רופא הנבחרת, אוסקר לואיס, שצ'אבי יהיה כשיר ושהוא אופטימי גם לגבי האחרים. ג'רארד פיקה, שצפוי להחליף את פויות בהרכב, החלים משפעת והצטרף לחבריו באיחור של יום.

"צ'אבי עדיין סובל מכאבים בעקב והוא יתאמן לבד ויקבל טיפול יומיומי, אבל אני מאמין שהוא יוכל לשחק", אמר אתמול הרופא לכלי התקשורת והוסיף: "דויד וייה עדיין פצוע בברך והוא בשלבים האחרונים של ההחלמה. נבחן את מצבו בימים הקרובים, אבל אני צופה שהוא יוכל להתאמן בצורה מלאה בימים הקרובים. באשר לסילבה - אנחנו נמצאים בקשר רצוף עם הצוות הרפואי של ולנסיה והחלטנו שעדיף שהוא ישאר עם הנבחרת השבוע לפני שנחליט לגביו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully