וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איבנוביץ': "פריג'יוני הוא המנהיג שלנו על המגרש"

מאמן טאו החמיא לרכז שהוליך לניצחון בברצלונה. פסקוואל: "הוא רכז ברמה הגבוהה ביותר". פאפלוקאס לא מתלהב מניצחון אולימפיאקוס

שלב ההצלבה של היורוליג יצא אמש (שלישי) לדרך עם ארבעה משחקים, כשאת התוצאה של הערב השיגה ללא ספק טאו ויטוריה, שניצחה את ברצלונה בחוץ 75:84 וביטלה את יתרון הביתיות של הקטאלונים בסדרה.

"ניצחנו במשחק הראשון, אבל זו תהיה סדרה קשה כי לשתי הקבוצות יש מספיק כשרון ואמביציה לנצח במשחק הבא", אמר מאמן טאו, דושקו איבנוביץ', "היה שלב בו ברצלונה שמרה מצוין והורידה את ההפרש לחמש נקודות, אבל אז קלענו שתי שלשות חשובות מאוד".

מי שהוליך את הבאסקים אתמול היה פאבלו פריג'יוני, שקלע 17 נקודות (5 מ-7 מחוץ לקשת), חילק 8 אסיסטים וניהל היטב את המשחק של קבוצתו ואיבנוביץ' הוסיף: "פאבלו הוא המנהיג שלנו על המגרש. הוא יודע מה לעשות והערב היו לו אחוזי קליעה טובים. הוא שלט טוב בקצב של המשחק".

"שיחקנו מתחת לרמה הרגילה שלנו, בעיקר בתחילת המשחק", אמר המאמן המפסיד, צ'אבי פסקוואל, "טאו הרגישה בנוח והשחקנים שלה לקחו את הזריקות הנכונות. הצלחנו לחזור, אבל הם קלעו שלשות בזמן הנכון. טאו היא קבוצה שמענישה אותך אם אתה טועה. אני חושב שפריג'יוני היה השחקן הטוב במגרש, הוא רכז מהרמה הגבוהה ביותר והוא מראה את זה כל יום".

פאפלוקאס: "יש לנו עוד הרבה עבודה"

ברצלונה לא הייתה היריבה היחידה של מכבי תל אביב בשלב הטופ 16 שהפסידה אתמול לאחר שריאל מדריד נכנעה לאולימפיאקוס 88:79 ביוון. הקבוצה הביתית איבדה יתרון דו ספרתי מהמחצית הראשונה ונקלעה לפיגור נקודה בסיום הרבע השלישי, אבל 10 דקות אחרונות של 15:25 סייעו לה לעלות ל-0:1 בסדרה.

"ידענו שנפגוש קבוצה שתעשה לנו בעיות, היינו קצת עצבניים ובגלל זה החטאנו הרבה זריקות עונשין", אמר פנאיוטיס ינאקיס אחרי המשחק, "אבל כשריאל חזרה למשחק, שמרנו על קור רוח, לא נלחצנו והשגנו ניצחון חשוב".

תאו פאפלוקאס, שועל קרבות יורוליג ותיק שאתמול קלע 13 נקודות וחילק 13 אסיסטים, הוסיף : "אני חושב שלאורך מרבית המשחק הצגנו יכולת טובה, בעיקר בהגנה. הבעיה הייתה שמיהרנו לנסות להבטיח את הניצחון ושילמנו על כך. זה מראה שיש לנו עוד עבודה כדי להפוך לקבוצה שמוכנה להעפיל לפיינל פור".

"הם שיחקו יותר טוב, יש להם קבוצה חזקה ושחקנים טובים שעשו לנו בעיות", אמר חואן פלאזה המפסיד, "אנחנו נהיה חייבים לעבוד קשה על הריבאונד ולנסות להתמודד עם מהלכי הפיק-אנד-רול שלהם".

ג'רמיה מייסי הוסיף: "הם פתחו את המשחק מצוין ולכן הוליכו ב-17-18 הפרש, אבל אנחנו חזרנו למשחק. קשה לשחק נגד אולימפיאקוס בחוץ ונהיה חייבים לשפר את רמת הריכוז שלנו כדי לשפר את הסיכויים שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully