וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאמי: סלע יפתח נגד לייטון יואיט

הישראלי, שנכנע בסיבוב המוקדמות השני בארה"ב 6:2, 6:4 לדנצ'ביץ', נכנס כ'לאקי לוזר' וישחק נגד האוסטרלי. קלייסטרס בדרך חזרה לסבב

דודי סלע נכנס להגרלת טורניר מיאמי על אף שהפסיד בסיבוב המוקדמות השני והאחרון לפרנק דנצ'ביץ' הקנדי, המדורג 117 בעולם, 6:2, 6:4. ההפסד מגיע דווקא בשבוע שבו סלע חזר לדירוג השיא שלו, 57 בעולם. למרות זאת, סלע השתחל לטורניר בעקבות פרישתו של מריו אנצ'יץ' הקרואטי ונכנס כ'לאקי לוזר'.

את תחילת הטורניר יעשה סלע דווקא נגד לייטון יואיט, שנכנס בכרטיס חופשי ונכון להיום הוא מדורג 92 בעולם. במידה וסלע יצלח את הסיבוב הראשון נגד מי שדורג בעבר במקום הראשון בעולם, הוא יפגוש את ז'יל סימון בסיבוב השני.

הישראלי, שדורג ראשון במוקדמות, נשבר פעמיים במהלך המערכה הראשונה ולמרות אחוזי הגשה עדיפים על הקנדי, הוא נוצח 6:2. במערכה השנייה הספיקה לדנצ'ביץ' שבירה אחת כדי ליצור יתרון על סלע, שלא הצליח לנצל אף אחת משלוש אפשרויות השבירה שהיו לו במערכה, והוא הפסיד 6:4.

אז איך סלע בכל זאת נכנס לטורניר? בטורנירים נהוג שיטת ה'לאקי לוזר', כלומר אפשרות גם למפסיד להשתחל פנימה. סלע, שכאמור מדורג ראשון בטורניר, ניצל את הפרישה של אנצ'יץ' ונכנס במקומו.

האם קלייסטרס בדרך חזרה לסבב?

הטניסאית מספר 1 לשעבר, קים קלייסטרס, רמזה היום על התוכניות שלה להמשך השנה בטניס בעקבות הדיבורים על האפשרות שהיא תחזור לסבב. הבלגית בת ה-25 הודיעה כי היא תחשוף את התוכניות שלה לשנה בבריסל, המקום בו היא מתאמנת בשבועות האחרונים. מאמנה לשעבר של הבלגית, קרל מאז סיפר בשבוע שעבר שקלייסטרס, שפרשה במאי 2007 לפני שהתחתנה לשחקן הכדורסל בריאן לינץ' וילדה תינוקת, עשויה לחזור לסבב.

על פי התכנון הראשוני, קלייסטרס הייתה אמורה לשחק במאי הקרוב לשחק במשחק ראווה עם שטפי גראף, אנדרה אגאסי וטים הנמן בווימבלדון, כשעוד קודם לכן היא הייתה אמורה ליטול חלק בטורניר ראווה בהולנד. ביום חמישי הקרוב קלייסטרס תקיים את מסיבת העיתונאים שבה תגלה האם בכוונתה לשוב לסבב או שתהדוף את השמועות הללו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully