וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: 0:1 למכבי ת"א בסדרת גמר הפלייאוף

האלופה היוצאת ומחזיקת הגביע גברה 0:3 על סגניתה במשחק הראשון בסדרת הגמרעף. עומר רובינשטיין ואריאל הילמן מתל אביב הצטיינו

סדרת גמר הפלייאוף של ליגת העל לגברים בכדורעף יצאה הערב (שלישי) לדרך וכמו בשנה שעברה, גם הפעם נמצאות שם אלופת העונה שעברה ומחזיקת הגביע של העונה, מכבי תל אביב, וסגנית האלופה, מכבי הוד השרון. שתי הקבוצות נפגשו העונה שלוש פעמים, כאשר בכל שלושת המפגשים הייתה ידם של הצהובים על העליונה.

כ-550 צופים הגיעו לאולם הספורט בהדר-יוסף, רובם אוהדי מכבי תל אביב, שצבעו את האולם בשלטים וכרזות ולא הפסיקו לעודד לאורך כל המשחק. המשחק לא התעלה לרמה גבוהה. מכבי תל אביב נהנתה ממכות פתיחה מוצלחות לאורך כל המשחק, בעיקר של שון פייגה וממשחק חסימות טוב של ניקולאס אפרון, שני פרמטרים שהיוו הערב את כל ההבדל בין הקבוצות.

את המערכה הראשונה ניצחה תל אביב במהירות, 16:25. המערכה השנייה הייתה צמודה יותר, לאחר ששחקניו של ישראל חילו התעוררו, עם מספר הנחתות יפות של אלכס לאוריאן, אך בסופו של דבר הסתיימה גם המערכה הזו בניצחון של תל אביב, 20:25. במערכה השלישית ניצחה תל אביב בקלות 13:25 וסיימה את המשחק ב-0:3 חלק. המצטיינים בשורות תל אביב היו עומר רובינשטיין ואריאל הילמן.

תל אביב מנסה להשיג אליפות שביעית בהיסטוריית המועדון, בעוד הוד השרון, שנכנסה לפלייאוף ממש ברגע האחרון, מקווה למשוך את המומנטום החיובי מסיום העונה שלה ומחפשת אליפות שנייה.

המשחק השני בסדרה ייערך במוצאי השבת הקרובה, אותו תארח הוד השרון (תיכון 'מוסינזון', 20:30).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully