וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: עפולה מתחה את אליצור נתניה

הקבוצה מהמקום השלישי כפתה משחק צמוד על המוליכה, אך נוצחה 99:90. אשדוד ניצחה ושמרה על המקום השני, קרב צמוד על המקום הרביעי

ארבעה מחזורים לסיום העונה הסדירה בליגה הלאומית, אליצור מכבי נתניה נראית מוכנה לתחילת משחקי הפלייאוף לאחר ניצחון משכנע בקרב הצמרת על הפועל עפולה 90:99. עפולה, שנמצאת במקום השלישי, שומרת אמנם על מקומה, אך בוודאי צריכה להיזהר מארבע הקבוצות הבאות שדולקות אחריה.

כבר אחרי הרבע הראשון ברור היה ששחקניו של אריק אלפסי באים כדי לנפק הצהרת כוונות והובילו 23:33. עפולה הצליחה לקזז את היתרון ולשמור על משחק צמוד, כשעדי פרג צימק ל-2 (53:51) בפתיחת הרבע השלישי, אך נתניה הגדילה חזרה את הפער לשמונה בסוף הרבע. הפער נשמר עד הסיום ונתניה חגגה ניצחון מספר 21 העונה.

את קלעי נתניה הוביל טוני ווישאם, שקלע 19 נקודות והוסיף 12 ריבאונדים. אלירן גואטה (17), אוריה גור (16), ערן אסנטי (15) וליאור לוי (14) היו לו לעזר. אצל שחקניו של שרון אברהמי בלט כרגיל כרגיל דניס קאר, שקלע 21 נקודות והוסיף עשרה ריבאונדים.

נצרת עילית שמרה על המקום הרביעי

מכבי אשדוד ממשיכה בניסיון לשמור על המקום השני והיום ניצחה בבית את הפועל יקנעם/מגידו 97:103 אחרי שנחלצה מפיגור משמעותי במהלך המחצית השנייה. שחקניו של רמי הדר
השלימו ניצחון שלישי בארבעת המשחקים האחרונים, הרבה בזכות דוויט ברואינגטון, שסיים עם 28 נקודות וקיבל עזרה משמעותית מאסף דורי, שהוסיף 23. במחצית יקנעם/מגידו עוד הובילה 49:62, אך מחצית שנייה רעה שלהם הובילה להפסד שמסבך עוד יותר את הקבוצה בתחתית ומותיר אותה עם נקודה מעל הקו האדום, למרות 32 נקודות של אי ג'יי דרייטון.

ובינתיים הפועל נצרת עילית שמרה על המקום הרביעי, עליו נלחמות גם הפועל לב השרון ומכבי הוד השרון, שמחזיקות באותו מספר נקודות. שחקניו של ניר קפלן ניצחו 91:97 את הפועל בארי בחוץ, כש-300 צופים ראו את עופר דיגמל (27 נקודות), סטנלי ברנדי (26) ואבי נניקשוילי (23) מובילים את האורחים. דורון קצף הוביל את קלעי המפסידים עם 22 נקודות. שתי דקות לסיום בארי צימקה לארבע הפרש אחרי סל של שי ברוך, אבל מכאן דיגמל השתלט על העניינים ודאג להשאיר את הניצחון אצל נצרת.

מכבי הוד השרון כפתה משחק צמוד על אליצור יבנה, אך בסופו של דבר סיימה עם ניצחון 95:97, שהשאיר אותה במקום החמישי. אלון שטיין הוריד את היתרון של הוד השרון לנקודה בזכות שתי זריקות מוצלחות מהעונשין 36 שניות לסיום, אך הוד השרון הלכה לקו וסל אחד מוצלח של אייל אנגל הספיק להוד השרון לחגוג ניצחון שני ברציפות. גיא קנטור הוביל את יבנה עם 25 נקודות, בהוד השרון בלטו עודד ברנדווין עם 22 נקודות ואייל אנגל עם 20.

גם הפועל לב השרון סיימה את המחזור עם ניצחון וחגגה 71:89 קליל על האחרונה בטבלה, בית"ר בנימינה. שחר שעיבי עשה את המשחק נוח לקבוצה שלו עם 22 נקודות ולב השרון שבה לנצח אחרי שני הפסדים רצופים. יתר התוצאות: הפועל טבעון - עירוני נס ציונה 98:94, אליצור רמלה - אליצור כוכב יאיר 79:75.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully