וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א קראה לקבוצת הנוער שלה ע"ש שמו של שחר בריקמן

24.3.2009 / 16:28

המועדון הצהוב ערך טקס אזכרה לזכרו של בנו של יו"ר הקבוצה בעבר וחבר קרוב של נמני, שאמר: "יש משפט שאומר 'כל הטובים הולכים'. שחר, הוא אחד מאלה"

בטקס אזכרה והנצחה מרגש שנערך אחר הצהריים במתקן האימונים של מכבי תל אביב בקרית שלום, נקראה קבוצת הנוער של המועדון על שמו של שחר בריקמן ז"ל, אוהד הקבוצה ובנו של גדעון בריקמן, שכיהן כיו"ר המועדון בשנות השמונים וכיו"ר המועצה להסדר ההימורים בספורט. שחר בריקמן היה אוהד שרוף של הצהובים וחבר אישי קרוב של המנג'ר אבי נמני. לפני כשנה הלך לעולמו לאחר מאבק ממושך במחלה קשה.

בטקס נכחו בני משפחת בריקמן וחברים קרובים של המשפחה, וכן מכובדים הקרובים למשפחה, ביניהם יו"ר הוועד האולימפי צבי ורשביאק, יו"ר אגודת מכבי תל אביב אלדד בוקשפן, יו"ר קבוצת הכדורסל של המועדון שמעון מזרחי, מו"ל מעריב עופר נמרודי, יו"ר ההתאחדות לכדורגל לשעבר איצ'ה מנחם ומכובדים נוספים.

את הטקס ארגנו מנהל מחלקת הנוער ניר לוין ומנהלת השיווק יונית נקרי, ובסיומו הוענקה למשפחת בריקמן חולצה ממוסגרת ועליה הכיתוב 'מכבי שחר תל אביב', כדוגמת התלבושת של קבוצת הנוער של המועדון, שתקרא מעתה על שמו - מכבי שחר תל אביב. לוין אף הקריא מספר דברים בשמו של יו"ר המועדון אביב בושינסקי, שנמצא בחו"ל ונבצר ממנו להיות בטקס.

גדעון בריקמן הודה לכל הנוכחים בטקס ובין השאר אמר: "אני מתרגש מאוד ומודה לכולם. שחר, מאז שהיה ילד, היה אוהד שלא החמיץ אף משחק. כשהייתי יו"ר המחלקה הוא נקשר מאוד לקבוצה יותר, אך תמיד היה אוהד מסור. אם שחר היה רואה אותנו, אין לי ספק שהוא היה מתרגש בדיוק כמונו. אני מקווה שהטקס הזה יהפוך ליום היסטורי".

אבי נמני, שמקורב מאוד למשפחת בריקמן, נשא דברים, וניכר עליו כי הוא נרגש מאוד ואף על סף דמעות. "אני חושב שמעבר לחברות האישית שלי. היוזמה היא של מכבי תל אביב כמועדון, להנציח את זכרו של אדם יקר, אהוב וראוי", אמר נמני. "אני בטוח שהנצחת זכרו תתעצם עם השנים וזו זכות מבורכת עבור מכבי תל אביב. יש משפט קצר שלא אני המצאתי שאומר – כל הטובים הולכים. שחר, הוא אחד מהטובים לצערי, וצריך להנציח אותו בצורה מכובדת כדי שיזכרו איזה אדם גדול הוא היה".

בסיום הטקס נערך משחק בין קבוצות הנוער של מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים. המשחק הסתיים בתיקו 1:1, ובתום דו קרב בעיטות מהנקודה הלבנה, ניצחו שחקני 'מכבי שחר תל אביב', 1:3 וזכו בגביע על שמו של שחר בריקמן ז"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully