וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוביניו מאיים לתבוע את פלה

שחקן מנצ'סטר סיטי התרעם על דבריו של מספר 10 האגדי, ושוקל לנקוט בהליכים משפטיים נגדו אם לא יתנצל. דונגה התחיל כבר לתרץ

מלחמות הברזילאים ממשיכות. כנראה שבמדינת הענק די שקט והכדורגלנים מנסים לייצר מה שיותר סערות. המלחמה האחרונה מגיעה מבית מדרשו של פלה, שאמר לאחרונה כי לרוביניו ורונאלדו יש בעיית סמים. כעת, שחקנה של מנצ'סטר סיטי מאיים לנקוט בהליכים משפטיים נגד מספר 10 האגדי לשעבר.

"דבריו של פלה ייחקרו", כך נכתב בהודעה שפורסמה באתרו הרשמי של השחקן הברזילאי. "אם הדברים שפורסמו בתקשורת אכן נאמרו על ידו, ואם הוא לא יחזור בו ויתנצל, הוא ייאלץ להתמודד עם תגובה חריפה שתיגרור אותו לבית המשפט".

עוד נכתב בתגובה: "רוביניו כעוס ומאוכזב מפלה, ששכח כנראה את זה שהוא אליל ומהווה דוגמה האישית לשחקנים רבים. זה נראה כאילו פלה מחפש לעורר כותרות וסנסציות, כפי שהוא עשה עם אותה הצהרה".

דונגה: "משחקי מוקדמות דרום אמריקה קשים יותר מהמונדיאל"

נבחרת ברזיל מדורגת במקום השני בבית המוקדמות של דרום אמריקה למונדיאל 2010, אבל הסלסאו לא מציגים יכולת טובה, ועלייתם לגביע העולם רחוקה מלהיות מובטחת. ייתכן שבגלל היכולת הלא מרשימה והמצב הבעייתי בטבלה התראיין היום מאמן הנבחרת, דונגה, וטען כי משחקי המוקדמות קשים יותר אפילו מהמונדיאל עצמו.

"כאשר הנבחרת שלנו יוצאת למשחק חוץ בפראגוואי, צ'ילה או בוליביה, זה כאילו מדינה שלמה מתמודדת נגד ברזיל", תירץ מאמן הסלסאו. "כשאנחנו משחקים בברזיל, יש שורה ארוכה של הגבלות שיוצרות לנו בעיות".

דבריו של דונגה באים ימים ספורים לפני משחקי הנבחרת נגד אקוודור בבירת המדינה, קיטו, וכן נגד פרו בפורטו אלגרה שבברזיל. ברזיל מדורגת שנייה עם 17 נקודות, אחרי פראגוואי המפתיעה, שמוליכה עם 23 נקודות.

דונגה אף המשיך בתירוציו ואמר שמרווח הזמן בין שני המשחקים העומד על שלושה ימים אינו יספיק: "לשחקנים לא יהיה את הזמן הדרוש להתאושש עד המשחק השני. השוני בשעות גם ישפיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully