וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי: "מאנצ'יני עשה עבודה טובה יותר ממוריניו"

לאחר דבריו של הפורטוגלי, מאמן הרוסונרי משיב אש: "לא באמת יודע מה האינטרסים שלו, ומה הוא מנסה להשיג". טורינו שוב החליפה מאמנים

מאז בואו לאיטליה, ז'וזה מוריניו התעמת עם לא מעט קולגות, ראשי מועדונים ואנשי תקשורת. אחרי הדחתה של אינטר מליגת האלופות, בה שיחקה באופן שרחוק מלשכנע, והדברים שכיוון אל קרלו אנצ'לוטי ("יש מאמנים בליגה שמאפשרים לנשיאים שלהם לקבוע את ההרכב"), מאמן מילאן התפנה לסגור חשבון עם יריבו.

רנצו אוליביירי, נשיא התאחדות המאמנים האיטלקית מחה על דברי מוריניו ואמר כי הלך רחוק מדי, אבל אנצ'לוטי היה פחות מעודן. "המאמנים האיטלקיים מוערכים לא רק בארצם אלא הכל העולם", אמר אנצ'לוטי ל"קוריירה דלו ספורט". "אני לא מבין מדוע הוא תמיד מכוון כלפי מילאן, אבל בשלב זה כבר לא אכפת לי. האם זו אסטרטגייה מתוכננת? אני לא באמת יודע מה האינטרסים שלו ומה הוא מנסה להשיג".

"אם אינטר תזכה באליפות, הם יהיו ראויים לכך", המשיך דון קרליטו, "זו קבוצה שיודעת לנצל את יכולותיה והיא חזקה מאוד פיזית. אבל אני חושב שרוברטו מאנצ'יני עשה עבודה טובה יותר והקבוצה ניסתה לשחק כדורגל בזמנו".

אנצ'לוטי התייחס גם למצבה של קבוצתו, ואמר: "אנו זקוקים לשינוי יסודי, אבל לא למהפכה. יש לנו שחקנים חשובים בקבוצה - צעירים דוגמת אלשנדרה פאטו ו-ותיקים דוגמת אנדראה פירלו וג'נארו גאטוסו - שיכולים לתרום לנו רבות".

טורינו ממשיכה להחליף גרביים, סליחה, מאמנים

טורינו פיטרה היום (שלישי) את מאמנה וולטר נובלינו, ובמקומה שכרה את שירותיו של ג'יאנקרלו קמולסה, כך דווח בעיתון ,לה רפובליקה טורינו'. זאת תהיה קדנצייה שלישית לקמלוסה במועדון, כאשר הוא כבר כבר אימן את הקבוצה בעבר בין השנים 1997-8 וכן 2000-2. האישור למינויו של קמולסה הגיע מהמעסיק הנוכחי שלו, אלדו ספינלי נשיאה של ליבורנו מהליגה השנייה.

"אנחנו מסכימים לשחרר אותו, כי טורינו נטועה עמוק בליבו", אמר ספינלי, "והבוקר שיחררנו אותו החל מסוף חודש מרץ. קיבלנו שיחת טלפון מהמזכיר הכללי של קבוצת טורינו ששאל על קמולסה". ספינלי פירגן למאמן העוזב: "אני בטוח שהוא יצליח להוציא את טורינו מהבוץ אשר היא שקועה בו, בדיוק כמו שמאמנה הקודם של הקבוצה ושל נבחרת איטליה, רוברטו דונאדוני, עושה כעת בנאפולי".

טורינו היא דוגמה טובה לחלמאות בכל הנוגע לשכירת ופיטור מאמנים. מעבר לעובדה כי קמולסה אימן כבר פעמיים בקבוצה, טורינו החליפה 10 פעמים מאמנים מאז שנת 2005. גי'אני די ביאסי מוביל בתקופה זו עם שלוש קדנציות, כשנובלינו, שפוטר כעת מהקבוצה, החזיק שתי קדנציות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully