וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבניטז נשאר רק לפנטז

מאמן ליברפול מאוכזב מעיתוי משחקי הנבחרות, שמעניקים ליונייטד אפשרות להתאושש: "זה קוטע את התנופה". האדום של פרידל בוטל

ליברפול מרגישה שזו יכולה להיות העונה ההיסטורית לה ציפו כל כך הרבה שנים במועדון. מאז 1990 האוהדים באנפילד לא חגגו תואר, והשבוע האחרון הכניס את העיר לטירוף. הפסדה של מנצ'סטר יונייטד לפולהאם (2:0) והניצחון הענק של ליברפול על אסטון וילה (0:5) גרמו למאמן רפא בניטז לשחרר קצת את העניבה. אחרי שהקפטן שלו, סטיבן ג'רארד ביקש לא להיסחף, המאמן הספרדי התראיין ל"מיירור" בנוגע למרדף אחר שחקניו של אלכס פרגוסון. "אנו בכושר טוב כרגע, וידוע שמומנטום הוא דבר חשוב".

הבעיה הכי גדולה של בניטז היא פגרת הנבחרות, שקוטעת את הדרמה המתהווה בפרמיירליג, והספרדי מתוסכל מכך שיונייטד יכולה להתגבש מחדש. "הפגרה יכולה לפגוע בנו, כי זה קוטע את התנופה. כשמי שמעליך מקרטע, ואתה נמצא במומנטום, זה משמעותי. מומנטום הוא תמיד חשוב בכדורגל כשאתה הוא זה שרודף". אבל הספרדי שמר בכל זאת על אופטימיות. "נראה אם נוכל להשיג את מנצ'סטר יונייטד. אבל עלינו לעשות את עבודתנו ולקוות שהם יטעו. אנו קרובים. אנו משחקים טוב, וכולם יודעים שאנחנו מסוגלים לנצח כל קבוצה".

הכרטיס האדום של פרידל בוטל

הרחקתו בכרטיס אדום של שוער אסטון וילה, בראד פרידל, בוטלה היום, כך נקבע בהתאחדות האנגלית לכדורגל שצפתה במקרה והחליטה לבטל את קריאתו של שופט המשחק מרטין אטקינסון. כזכור, ביום ראשון אירחה ליברפול את אסטון וילה באנפילד. בדקה ה-63, במצב של 0:4 לאדומים חדר פרננדו טורס לרחבת הווילאנס. פרידל, שכרע ברך, השתדל לשמור על עצמו יציב כדי לא להכשיל את הספרדי, אולם השופט שרק לפנדל מפוקפק ואף הרחיק את פרידל.

במועדון מברמינגהאם הגישו ערעור יממה לאחר המאורע, בתקווה שהאדום אכן יבוטל. כידוע, באנגליה, ההתאחדות לכדורגל יכולה לבטל החלטות שופט באמצעות הטלוויזיה, כפי שקרה הפעם. הבשורה משמחת במיוחד לווילאנס, שכן משחקם הבא יהיה נגד המוליכה מנצ'סטר יונייטד, ב-5 באפריל באולד טראפורד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully