וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולדאנו יקבל את המפתחות

ה"אס" הספרדי מדווח כי פלורנטינו פרז מתכוון להעניק למנהל הספורטיבי סמכויות נרחבות, אם ייבחר לנשיא. ברצלונה מעוניינת במקסוול

פלורנטינו פרז משדר לציבור כי הוא למד מטעויותיו. בסוף העונה ריאל מדריד תבחר נשיא חדש למועדון, ופרז ממשיך בהסתערותו על התפקיד. טייקון הבנייה, שכבר כיהן כנשיא המועדון וזכור בעיקר הודות לקבוצת הגלאקטיקוס שבנה בסנטיאגו ברנבאו, מתכוון להישאר מאחורי הקלעים אם ייבחר לתפקיד.

אם בעבר פרז ניהל את ריאל ביד רמה ועמד במרכז העניינים, הרי שעתה מדווח ה"אס" הספרדי כי הוא מתכוון להעניק סמכויות ניהוליות רחבות לחורחה ולדאנו. על פי העיתון, ולדאנו, חלוץ העבר הגדול של ריאל ונבחרת ארגנטינה, יהיה אחראי גם על העניינים המקצועיים וגם המנהלתיים, בדומה למעמדו של אדריאנו גליאני במילאן. פרז מתכוון לאמץ את המודל המילאנזי וכמו סילביו ברלוסקוני, להתערב רק בנושאים בוערים (לדוגמה: השארתו של קאקה בסן סירו).

* בתוך כך, גם ברצלונה מתכוננת לעונה הבאה. התקשרות הספרדית מדווחת כי המנהל הספורטיבי של הבלאוגראנה, צ'יקי בגיריסטאן, והמאמן פפ גווארדיולה, לוטשים עיניים לכיוון מגנה הזמאלי של אינטר, מקסוול (28). הברזילאי חתום באינטר עד יוני 2010.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully