וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחפשות מקום בגמר

רמת השרון פוגשת בדרבי את בנות השרון של שיקי פלאח ומכבי רמת חן מתמודדת נגד אליצור רמלה. הסטטיסטיקה תעזור לכם לדעת מי תעלה לגמר

הרגע הגדול שאליו חיכינו בליגת העל לנשים הגיע עם פתיחת סדרות חצי גמר הפלייאוף וכידוע השבוע נפתחו שתי הסדרות. במשחק הראשון ניצחה רמת השרון את בנות השרון 65:68 ועלתה ל-0:1 בסדרה של הטוב מחמישה משחקים, במקביל אליצור רמלה ניצחה את מכבי רמת חן במשחק צמוד 71:72, אחרי ששי דורון החטיאה שלשה בשניות האחרונות. הנה התייחסות מספרית לשתי הקבוצות.

אלקטרה רמת השרון - בנות השרון

מיקומים - בנות השרון סיימה במקום הרביעי את הליגה עם מאזן של 17 ניצחונות לעומת שישה הפסדים; רמת השרון סיימה ראשונה את הליגה הסדירה עם מאזן של 19 ניצחונות לעומת ארבעה הפסדים.

מפגשים (ליגה סדירה ובית עליון) – במפגש הראשון ניצחה בנות השרון בנקודה, 73:74 את רמת השרון במשחק שנערך ברמת השרון; במפגש השני ניצחו השחקניות של שיקי פלאח פעם נוספת, הפעם בבית 66:68; במפגש השלישי ניצחה רמת השרון 60:79.

שחקניות מובילות – ברמת השרון מלכת הסלים היא ג'יה פרקינס עם 15 נקודות בממוצע למשחק, לייני סלווין מובילה בתחום האסיסטים עם 3.7 למשחק, טטיאנה טרוינה מובילה באחוזי הקליעה ל-2 עם 59.8 אחוז, אבוני הופמן היא מלכת הריבאונדים בקבוצה עם 7.2 למשחק וסלווין היא גם המובילה באחוזי הקליעה לשלוש עם 39.1 אחוז. בבנות השרון מלכת הסלים היא שארדיי יוסטון עם 24.3 נקודות למשחק, מלכת האסיסטים היא טאמיקה ג'ונסון עם 6.1 למשחק, מלכת הריבאונדים היא יוסטון עם 9.9 למשחק והיא גם זו שמובילה באחוזי הקליעה ל-2 עם 62 אחוז. המובילה באחוזי הקליעה לשלוש היא קטיה לויצקי עם לא פחות מ-50 אחוז.

מכבי רמת חן – אליצור רמלה

מיקומים – אליצור רמלה סיימה את העונה הסדירה במקום השלישי עם מאזן של 17 ניצחונות ושישה הפסדים, מאזן זהה לזה של מכבי רמת חן שסיימה במקום השני.

מפגשים (ליגה סדירה ובית עליון) – רמלה ניצחה במשחק הראשון שנערך ברמת חן 66:70, רמת חן ניצחה במשחק השני 70:73 שנערך ברמלה ורמלה ניצחה במשחק השלישי שנערך בביתה 61:65.

שחקניות מובילות – ברמת חן מלכת הסלים היא תמרה ג'יימס עם 18.5 נקודות בממוצע למשחק, מלכת האסיסטים היא שירי שרון עם 3 אסיסטים למשחק, מלכת הריבאונדים היא לטויה פרינגל עם 12.3 ריבאונדים למשחק. פרינגל גם המצטיינת באחוזי הקליעה ל-2 עם 59.3 אחוז ונועה גנור המצטיינת באחוזים לשלוש עם 35.3 אחוז. באליצור רמלה מלכת הסלים היא אולגה אוגורדניקובה עם 15.2 נקודות למשחק. היא גם מלכת הריבאונדים עם שישה כאלה למשחק. אינה גורביץ' היא מלכת האסיסטים עם 2.1 למשחק והמצטיינת באחוזי הקליעה ל-2 עם 59.1. קטיה לויצקי היא המובילה באחוזי הקליעה לשלוש עם 30 אחוז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully