וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאמי: ונוס מחכה לפאר, ניצחון לסלע במוקדמות

הגרלת טורניר מיאמי זימנה לישראלית מפגש קשה בסיבוב השני. דודי סלע עלה לסיבוב המוקדמות השני עם 2:6, 5:7 על דומיג'אן האמריקאי

הגרלת המשחקים בטורניר מיאמי (סך פרסים של 4.5 מיליון דולר) נערכה הערב (שני), וזימנה לשחר פאר את אחת היריבות הקשות ביותר כבר בסיבוב השני.

הישראלית, שעלתה הבוקר למקום ה-46 בעולם אחרי העפלתה לשמינית גמר טורניר אינדיאן וולס בשבוע שעבר, תפתח את דרכה בסיבוב הראשון מול הבלגית בת ה-17 תמי הנדלר, ולאחר מכן היא צפויה לפגוש בסיבוב השני את ונוס וויליאמס, המדורגת חמישית ואחת הפייבוריטיות לזכות בטורניר.

דודי סלע פתח הערב את דרכו במוקדמות טורניר הגברים המקביל במיאמי, והעפיל בקלות לסיבוב המוקדמות השני. סלע, המדורג ראשון בין המתמודדים במוקדמות, גבר על האמריקאי אלכסנדר דומיג'אן המדורג 733 בעולם, בתוצאה 2:6, 5:7 בתוך שעה ושבע דקות.

יריבו הבא יהיה המנצח בין הקנדי פרנק דאנצ'ביץ' לצרפתי ניקולה מאהו, ואם יצלח גם את המשוכה הזו יעלה לסיבוב הראשון בטורניר היוקרתי. סלע, שהשווה הבוקר את דירוג השיא שלו (57), יצטרך להגן על נקודות רבות כדי לשמור על מקומו הנוכחי מאחר ובשנה שעברה הוא הגיע עד לסיבוב השלישי במיאמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully