וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כספי: "אני רוצה להישאר גם בעונה הבאה"

23.3.2009 / 21:40

עומרי כספי קלע 27 נקודות בניצחון של מכבי ת"א בראשל"צ ולא הסתנוור מנוכחותו של סקאוט מאטלנטה הוקס ביציע. גרשון: "מרוצה מכל ניצחון"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

מכבי תל אביב ניצחה הערב (שני) את מכבי ראשון לציון 93:96, אחרי משחק צמוד ומותח בהרבה מכפי שהצהובים תכננו בביקורם הראשון בבית מכבי החדש בראשון לציון. הכתומים, הנאבקים על חייהם בתחתית, הקשו על סגנית האלופה והוליכו בחמש נקודות ברבע האחרון, אבל בסופו של דבר משחק מצוין של עומרי כספי, שקלע 27 נקודות לעינייו של אחד הסקאוטים של אטלנטה הוקס שישב ביציע, נתן לאורחים את הניצחון הדחוק.

גרשון: "כשאתה לא מבקיע אתה מקבל"

פיני גרשון אמר בסיום: "אני מרוצה מכל ניצחון, העובדה שהניצחון משמח את השחקנים אומרת שהם מעריכים אותו. צריך להעריך כל קבוצה, היו לנו כמה אפשרויות לברוח ולא עשינו את זה. אני לא יכול לבוא בטענות לשחקנים כי היו לנו מצבים טובים. בשפה של הכדורגל, כשאתה לא מבקיע אתה מקבל וזה מה שקרה. תמיד יש חששות, אתה לא יודע איך יתפתח המשחק. במקרה הזה אמרתי לשחקנים שצריך לשחק בדקות האלה חכם, וגם שמתי את הכדור בידיים של היותר מנוסים וחכמים". על היכולת של כספי אמר: "אולי נביא לו כל יום סקאוט מה-NBA והוא יקלע 27 נקודות. הוא היה בהתקפה בסדר גמור ובהגנה קצת פחות, דרך זה צריך למדוד אותו".

כספי עצמו אמר לאחר המשחק: "אני נותן הרבה קרדיט למכבי ראשון, רצינו ללחוץ ולעשות כל מיני דברים, אבל הרבה דברים לא עבדו. אני מקווה שכל אחד יעשה את החושבים שלו". על הסקאוט מאטלנטה: "זה נותן לי הרבה מוטיביציה ויותר מזה לא משפיע במיוחד. העיקר שהקבוצה שלי תהיה טובה ושאני אשחק כמה שאני יכול. אני מבחינתי מרוכז במיליון אחוז בקבוצה ורוצה להישאר שם גם בשנה הבאה. אם בקיץ יתפתחו דברים בארה"ב נראה מה יהיה, אני מבחינתי אעשה את המקסימום".

בצד המפסיד היה עופר ברקוביץ', ששוב ראה את שחקניו מפסידים משחק צמוד ברגעי ההכרעה: "יהיה לנו עוד לילה לבן, ריבאונד הגנה בדקות האחרונות ושתיים שלוש החטאות לא טובות בהתקפה מנעו מאיתנו לנצח. מיהרנו לנצח מבחינת משחק ההתקפה בדקות האחרונות. צריך עוד כוח ונאסוף אותו, יש לנו עוד ארבעה משחקים העונה ונקיז דם". על מצבה הכללי של קבוצתו אמר: "יש סוג של מומנטום, כמו שחולון מנצחים כל מה שזז, אז אנחנו בצד השני. יש לחץ בסוף והססנות מסויימת, צריך לפתור את זה. יש קבוצה טובה וזה לא בא לידי ביטוי בניצחונות, למרות שזה צריך לבוא".

"אנחנו צריכים לנצח משחקים", המשיך ברקוביץ'. "אולי לא נגד מכבי אבל משחקים שמגיעים בהם למאני טיים". לקראת המשחק במלחה אמר ברקוביץ': "בכל מגרש אפשר לנצח, אין פערים כאלה גדולים בליגה. צריך לבוא ולשחק, אני מקווה שהתוספת של מרקסון תחדד עוד יותר את הקבוצה. בכל שנה עוברים אצלי סרטים יפים במלחה, אני מקווה שגם הפעם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully