וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: רמת השרון החלה ברגל ימין

הפייבוריטית לתואר גברה 65:68 על בנות השרון ועלתה ל-0:1 בסדרת חצי הגמר. רמלה הפתיעה עם 71:72 ברמת חן וביטלה את יתרון הביתיות

ליגת העל לנשים הגיעה לשלביה הסופיים והקרב על האליפות הולך ומתחמם. ארבע הקבוצות הבכירות בארץ הגיעו לשלב הפלייאוף והחל מהערב (שני) פצחו בסדרות חצי הגמר ביניהן. רמת השרון ניצחה בביתה 65:68 את בנות השרון ועלתה ליתרון 0:1 בסדרת הטוב מ-5. אליצור רמלה הפתיעה עם ניצחון דרמטי 71:72 בחוץ על מכבי רמת חן, והעבירה אליה את הביתיות.

אחרי שנתיים ללא תואר והפסד בגמר הגביע העונה, אורנה אוסטפלד ושחקניותיה נואשות להניף את צלחת האליפות. בנות השרון, שסיימה רביעית את הליגה, ניצחה כבר את רמת השרון פעמיים העונה, אך הערב לא השכילה להשיג את הפעם השלישית.

אחרי רבע ראשון צמוד הצליחה המארחת לברוח עד ליתרון 13 במחצית, 29:42. יוסטון ושומאכר החזירו את בנות השרון לחיים עם מספר סלים חשובים, ופתאום במהלך הרבע הרביעי התוצאה עמדה על שיוויון 62:62. שלשה גדולה של לייני סלווין (כל ארבע הנקודות שלה במשחק היו בדקת הסיום) החזירה את ההובלה לרמת השרון, ששמרה על פער שלוש הנקודות עד לסיום, 65:68.

אבוני הופמן הובילה את קלעיות רמת השרון עם 16 נקודות וקטפה גם 15 ריבאונדים. ג'יה פרקינס תרמה 14, טרויאנה 10 וכך גם מירב דורי. 22 נקודות של שארדיי יוסטון ו-21 של קלי שומאכר לא הספיקו לאורחות. קטיה אברמזון הוסיפה 11 נקודות ושבעה ריבאונדים.

מכבי רמת חן - אליצור רמלה 72:71

דווקא המארחת, מחזיקת הגביע למי ששכח, נחשבה מראש כפייבוריטית של הסדרה מול האלופה המכהנת. רמלה סיימה טוב את העונה הסדירה ותפסה ברגע האחרון את המקום השלישי, שאמנם לא הספיק לביתיות אך חסך מפגש עם רמת השרון כבר בחצי הגמר.

האורחות היו עדיפות לאורך רוב המשחק, ורק ברבע האחרון הצליחה רמת חן להפוך את העימות לצמוד. דקה לסיום אף העלתה איינה ווקר את מחזיקת הגביע ליתרון 68:71, אבל קליעת עונשין אחת של אוגורודניקובה ואחת של ואברה, בנוסף לסל של שרי סאם חצי דקה לסוף, העניקו לרמלה ניצחון מתוק, 71:72, ואת יתרון הביתיות בסדרה.

תמרה מור ושרי סאם הובילו את הקבוצה של אלי רבי עם 16 נקודות כל אחת, אביולה ואברה תרמה 12 ואינה גורביץ' הוותיקה הוסיפה 10 משלה. אייבורי לאטה (19) לטויה פרינגל (18 ו-14 ריבאונדים), איינה ווקר (16) ושי דורון (11) החזיקו את רמת חן בתמונה עד לסיום הדרמטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully