וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: טאטאו אותם

טאו ויטוריה פתחה את משחקי ההצלבה עם ניצחון 75:84 בברצלונה. צסק"א ניצחה את פרטיזן 47:56, ניצחונות לאולימפיאקוס ופנאתנייקוס

לראשונה מאז עונת 2002/3, מכבי תל אביב לא העפילה בסדרות ההצלבה של רבע גמר היורוליג, שנפתח הערב (שלישי) עם ארבע סדרות רבע הגמר שהציגו את שמונה הקבוצות הבכירות ביבשת, שנלחמות על ארבע כרטיסים לפיינל פור שיתקיים בברלין, הפעם בפורמט של הטוב מחמישה משחקים.

את ניצחון החוץ היחיד של הערב רשמה טאו ויטוריה, שחזרה מהנסיעה הקצרה לברצלונה עם ניצחון 75:84 וגנבה את יתרון הביתיות בסדרה הכל ספרדית. פנאתנייקוס התגברה על סיינה 85:90 אחרי קרב עיקש באתונה, ולא רחוק משם ניצחה אולימפיאקוס 79:88. צסק"א חילצה ניצחון מכוער על פרטיזן עם 47:56 ביתי.

אולימפיאקוס - ריאל מדריד 79:88

שתיים מהקבוצות הטובות ביותר בטופ 16, שרשמו בו מאזן של חמישה ניצחונות לעומת הפסד בודד, נפגשו בהיכל השלום והאחווה, והציגו משחק מצוין וצמוד. אולימפיאקוס ברחה ראשונה ובנתה יתרון דו ספרתי כבר ברבע הראשון, אבל ריאל לא נבהלה וחזרה לפיגור סביר של 46:41 בהפסקה.

ברבע השלישי נמשך הקאמבק של הלבנים, שניצלו את היד החמה של לואיס בולוק כדי לברוח ליתרון 49:55, לפני שתיאו פפאלוקאס השתלט על המשחק. הרכז היווני הנפלא חילק לא פחות מ-13 אסיסטים והנהיג את האדומים לרבע אחרון חזק שהבטיח להם את הניצחון. ניקולה וויצ'יץ' המשיך בכושרו הטוב מהשבועות האחרונים וסיים עם 19 נקודות, לין גריר הוסיף 19 משלו. פפאלוקאס קלע 13 נקודות בנוסף למספר זהה של אסיסטים, ויותם הלפרין הסתפק בחמש נקודות ב-15 דקות. בולוק קלע 15 לריאל, פילפה רייס תרם 14.

ברצלונה - טאו ויטוריה 84:75

הדרבי בין קטאלוניה לחבל הבאסקים נערך לראשונה בשלב הפלייאוף, והעובדה שמדובר בשתי הקבוצות הספרדיות המוצלחות בעשור האחרון הופך אותו אפילו לטעון יותר. האלופה הספרדית הגיעה נחושה לסיים את רצף 12 הניצחונות הביתיים של בארסה, ועשתה זאת מן הפתיחה. במהלך המחצית הראשונה בנתה טאו יתרון מבטיח שהגיע עד 34:45 בהפסקה.

בארסה הגיבה ביכולת טובה של חואן קרלוס נבארו ברבע השלישי, אבל ההגנה של הבאסקים סיכלה כל ניסיון חזרה למשחק של המקומיים, ופבלו פריג'יוני שבדרך כלל מסתפק במסירות תפס יום עם 17 נקודות לצד שמונה אסיסטים. הצלף איגור ראקוצ'ביץ' הוסיף 15 נקודות, ומהעבר השני 17 של נבארו לא הספיקו לקטאלונים.

פנאתינייקוס - סיינה 85:90

אחרי ההדחה המשפילה בטופ 16 בשנה שעברה, פנאתנייקוס יודעת שפחות מהופעה בפיינל פור לא תתקבל באתונה, והערב הירוקים עשו צעד משמעותי בכיוון עם ניצחון ביתי מרשים על אלופת איטליה. סיינה המצוינת לא נבלה מהיתרון בו החזיקה פאו לכל אורך המחצית השנייה וחזרה עד לשוויון 44:44 בפתיחת הרבע השלישי הודות ליכולת נהדרת של רומיין סאטו, אבל הדומיננטיות של ניקולה פקוביץ' בצבע החזירה את השליטה לקבוצה של ז'ליקו אוברדוביץ'.

המקומיים שוב ברחו ליתרון של שמונה נקודות, לפני שסאטו הנהיג עוד ניסיון קאמבק אחרון של סיינה שצימקה ל-73:71, אבל בסיום עשו פרוביץ' ו-ואסיליס ספאנוליס את ההבדל ופנאתניייקוס פתחה את הסדרה ברגל ימין. פרוביץ' סיים עם 21 נקודות, ספאנוליס הוסיף 14. סאטו קלע 29 למפסידים, טרל מקנטייר ניסה לעזור עם 27.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

צסק"א מוסקבה - פרטיזן בלגרד 47:56

המשחק שפתח את רבעי הגמר הציג בעיקר הגנות חזקות ומעט מאוד התקפה. אלופת אירופה, שכבר הפסידה העונה לפרטיזן המפתיעה בביתה אבל ניצחה בבלגרד, עצרה את הסרבים על שלוש נקודות בלבד ברבע הראשון כולו, שהסתיים בתוצאה המדהימה 3:13 לצסק"א.

ההמשך כבר היה יותר שוויוני ועד המחצית שמרו האורחים על פיגור סביר של 30:20, והתצוגה ההתקפית המחפירה המשיכה במלוא תפארתה במחצית השנייה, בה ניסתה פרטיזן לחזור אבל החטיאה בצרורות ובסיום הצליחו הרוסים לחלץ ניצחון דחוק ולעלות ל-0:1 בסדרה. ארזם לורבק הוביל את קלעי צסק"א עם 16 נקודות, ויקטור חרייפה היה השני ברשימת הקלעים עם שמונה נקודות. את פרטיזן הוליך אורוס טריפקוביץ' עם 12 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully