וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הרצליה סיבכה גם את כפר סבא

הקבוצה של רמי לוי ניצחה 0:2 את הסינדרלה מהגביע והלהיטה את המאבק בתחתית. ניצחון שלישי העונה לקרית אתא, 0:3 על רמת השרון

המחזור ה-24 בליגה הלאומית הגיע היום (שני) לסיומו עם שני משחקים בעלי השלכות בעיקר לחלק התחתון של הטבלה. מכבי הרצליה ברחה מהמקום הלפני אחרון עם ניצחון 0:2 על הפועל כפר סבא, שפתאום אחרי חגיגות הגביע מוצאת עצמה מסובכת עמוק בתחתית. נועלת הטבלה קרית אתא השיגה ניצחון ליגה שלישי העונה, 0:3 על עירוני רמת השרון, אך עדיין רחוקה מדי מהינצלות.

מכבי הרצליה נחלצה מהמקום ה-11 המוליך למבחנים וסיבכה גם את הפועל כפר סבא במאבקי ההישארות. הקבוצה של רמי לוי ניצחה 0:2 והעלתה את מאזנה ל-25 נקודות, בדיוק כמו רמת השרון התשיעית ונקודה יותר מבני לוד שנשרה למקום הלפני אחרון. הפועל כפר סבא רחוקה רק שלוש נקודות מלוד.

אחרי מחצית ראשונה מאופסת, הסינדרלה של הגביע, זו שהדיחה את הפועל פתח תקוה ויצרה שם כאוס מוחלט, לא החזיקה מעמד וספגה פעמיים. בדקה ה-68 היה זה שי ביטון שמצא את הרשת ובדקה ה-72 עשה זאת גם אלן מסודי. הרצליה משיגה ניצחון שלישי בארבעת המשחקים האחרונים ובסך הכל אוספת שבע נקודות על גבה של השכנה הירוקה.

עירוני קרית אתא, כאמור, אירחה במשחק המוקדם את עירוני רמת השרון והשיגה על חשבונה את ניצחונה השלישי בסך הכל העונה. השחקנים של רוני דורה, שרק במחזור הקודם חטפו חמישייה מהפועל עכו, עשו זאת בסטייל עם 0:3 חלק על הקבוצה מהשרון, שנמצאת רק נקודה מעל המוליך למבחנים נגד הירידה.

החלוץ רן יצחק, יוצא מחלקת הנוער של הפועל חיפה, הבקיע את הראשון בפנדל בדקה ה-37 והשלים צמד בדקה ה-65. ברק דניאל חתם את תוצאת המשחק בדקה ה-70, עם השער העשירי של קבוצתו העונה. קרית אתא סוף סוף מגיעה למאזן שערים דו ספרתי בטור הזכות שלה. גם זה משהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully