וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן, לכל אחד יש מחיר

מאסימו מוראטי, נשיאה של אינטר, לא מתרגש מרצונות העזיבה של הכוכב השבדי: "לא נעמוד בדרכו בכל מצב". קמביאסו האריך חוזהו עד 2014

ההצגה של זלאטן איברהימוביץ' בניצחון 0:3 של אינטר על רג'ינה אתמול (ראשון) העלתה שוב את השאלה לגבי עתידו של החלוץ השבדי הנהדר במדי הנראזורי. מוקדם יותר היום עוד התעקש ז'וזה מוריניו שיצילח לשכנע את איברה להישאר במועדון גם בעונה הבאה. "ב-2003 שיכנעתי את דקו להישאר איתי בפורטו והבטחתי לו שנזכה בליגת האלופות", הזכיר מוריניו. "אני אעשה זאת גם עם זלאטן. קשה לי לראות את אינטר בלעדיו".

הבוס של הפורטוגלי, מאסימו מוראטי, דווקא לא שולל פרידה אפשרית מהכוכב שלו. "אם תגיע הצעה כספית מפתה והוא עדיין ירצה ללכת, לא נעמוד בדרכו", אמר מוראטי. "לכל אחד יש מחיר. אולי כשהוא יעזוב נזכה באליפות אירופה. לפעמים בחיים מקבלים החלטה ואז מתחרטים עליה, אולי זה יקרה גם לו. בכל מקרה, עדיין לא נקבעה פגישה בינינו. נשב רק בתום העונה".

ברצלונה וריאל מדריד כבר נקשרו לשמו של החלוץ, שהביע תסכול מכך שאינטר נכשלת פעם אחר פעם בליגת האלופות. המכשול האירופי הוא הבעיה העיקרית עבור זלאטן, ועל כך ינסו לעבוד באינטר לקראת העונה הבאה, אולי עם חיזוקים רציניים שישכנעו את השבדי לוותר על רעיון העזיבה.

בינתיים, מי שכבש את השער הראשון בניצחון אתמול, אסטבן קמביאסו, חתם על חוזה חדש במועדון לחמש שנים נוספות. הארגנטינאי הנפלא, שלאחרונה מחפה על החיסורים בקבוצה של מוריניו ומתפקד בתור בלם, ימשיך באינטר עד 2014, כך הודיע רשמית המועדון. קמביאסו, שחקן נבחרת ארגנטינה, הגיע לאינטר מריאל מדריד ב-2004 וכבר זכה באיטליה בשלושה תארי אליפות ושני גביעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully